iPhone 11 pro max

تعویض صفحه نمایش آیفون 11 پرو مکس

۵/۹۹۰ میلیون تومان

هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما گرفته نمی شود.چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشد،شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

آیفون 11 پرو مکس در تاریخ 20 سپتامبر 2019 و به عنوان جانشین آیفون XS روانه بازار شد. این نوع دارای صفحه نمایش 6.5 اینچ، تراکم 458 پیکسل در هر اینچ و با سه دوربین اصلی می باشد.

ما احساس شما را پس از صدمه دیدن گوشیتان درک می کنیم. به همین دلیل ساعت های زیادی برای کسب مهارت و آموزش تکنسین های خود صرف کرده ایم که دردانه الکترونیکی تان را سالم و مثل روز اول به شما برگردانیم. هم اکنون به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید

مشکلات رایج گوشی آیفون 11 پرو مکس

placeholder

آسیب دیدگی صفحه نمایش

placeholder

آب خوردگی

placeholder

شارژ نگه نداشتن باطری

placeholder

اشکال در تشخیص چهره

تعمیرات دیگر گوشی آیفون 11 پرو مکس

۲/۹۰۰ میلیون تومان

تعویض باطری آیفون 11 پرو مکس

ادامه

۱/۸۰۰ میلیون تومان

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 11 پرو مکس

ادامه

۲/۹۰۰ میلیون تومان

تعویض پورت شارژ آیفون 11 پرو مکس

ادامه

۲/۷۰۰ میلیون تومان

تعویض دوربین اصلی آیفون 11 پرو مکس

ادامه

??? میلیون تومان

تعویض دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس

ادامه

۷ میلیون تومان

تعویض بدنه اصلی آیفون 11 پرو مکس

ادامه

برای اطلاع از سایر خدمات با ما تماس بگیرید.

توضیحات

معرفی آیفون pro max 11

در این مقاله درباره تعمیر آیفون 11 pro max و علی‌ الخصوص مهم‌ ترین قسمت‌ های آن شامل تعمیر ال سی دی آیفون pro max 11 و تعمیر باتری آیفون pro max 11 می‌پردازیم.

گوشی هوشمند آیفون 11 pro max مدل بزرگتر 11pro است و تقریباً امکانات و مشخصاتش همانند نسخه کوچک خود است. صفحه ‌نمایش این نوع با سایز 6.5 اینچی خود، دارای رزولوشن 2688*1244 همراه با 458 پیکسل در هر اینچ است و از نوع OLED ساخته ‌شده است.

این گوشی دارای ویژگی ‌های منحصربه ‌فردی همچون ضدآب بودن نیز میباشد. به ‌طوری‌ که می‌تواند 30 دقیقه در عمق 4 متری آب دوام بیاورد. برای پردازنده آن از مدل A13 Bionic استفاده‌ شده که در آن 8.5 میلیارد ترانزیستور کار می‌کنند و همین پردازنده قدرتمند علاوه بر اینکه باعث عملکرد بهتر برنامه ‌ها و گرافیک می‌شود؛ همچنین با مصرف بهینه از باتری، باعث کاهش مصرف باتری و بالا رفتن عمر شارژ چند ساعته آن نیز خواهد شد.

و اما جذاب‌ ترین قسمت این گوشی دوربین سه گانه آن است. هر سه دوربین بکار رفته در این مدل دارای 12 مگاپیکسل با عدسی ‌های مختلف هستند که هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. دوربین اول برای گرفتن عکس ‌های معمولی است. دوربین دوم که تله فوتو است برای زوم کردن دو برابری تصاویر ساخته ‌شده و دوربین سوم نیز برای گرفتن عکس ‌های اولترا واید یا خیلی عریض استفاده می‌شود. ترکیب این سه دوربین باعث می‌شود بتوانید عکس‌ هایی فوق‌ العاده با گوشی بگیرید. همچنین این گوشی از باتری لیتیوم یونی با گنجایش 3400 میلی‌آمپر استفاده میکند. که با ویژگی شارژ سریع میتواند درزمانی کمتر از 30 دقیقه 50 درصد شارژ شود.

تعمیر آیفون 11 pro max

 

تعمیر آیفون pro max 11

گوشی ‌های هوشمند، امروزه جزو مهم ‌ترین بخش ‌های زندگی انسان ‌ها شده ‌اند و بسیاری از امور روزانه آن‌ ها از طریق این گوشی ‌ها انجام می‌شود. گوشی آیفون pro max 11 نیز باوجود کیفیت بالای ساخت و امکانات فراوان، ممکن است بنا به هر دلیلی دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. در ادامه به بخش ‌های مختلف گوشی که ممکن است دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر آیفون pro max 11 خود داشته باشیم خواهیم پرداخت.

تعمیر آیفون 11 pro max

تعمیر آیفون pro max 11

صفحه ‌نمایش گوشی آیفون ممکن است به هر دلیلی دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. دلایل متعددی نیز می‌توانند در این زمینه نقش داشته باشند. از مهم ‌ترین دلایلی که باعث خراب شدن صفحه‌ نمایش می‌شود و نیاز به تعمیر خواهیم داشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سوختن و تعمیر ال سی دی آیفون pro max 11

در گوشی آیفون pro max 11 با وجود اینکه احتمال خرابی ال سی دی کم است اما ممکن است براثر آب خوردگی دچار مشکل شود. اگر گوشی قبلاً تعمیر شده باشد ممکن است خاصیت ضد آب خود را از دست ‌داده باشد و اصطلاحاً در مقابل آب دچار سوختگی شده باشد. بعضی مواقع نیز خوردن ضربه یا فشار به گوشی باعث این موضوع می‌شود. در این حالت صفحه ‌نمایش سیاه و یا روی صفحه خاصی فریز می‌شود. استفاده از قاب‌ های محافظ میتواند اقدام خوبی برای حفظ گوشی و جلوگیری از تعمیر آیفون pro max 11 باشد.

شکستن ال سی دی

یکی از مشکلات شایعی که برای گوشی ‌ها اتفاق میافتد شکستن ال سی دی و از کار افتادن تاچ صفحه‌ نمایش آنها است. اگر ضربه واردشده به صفحه ‌نمایش عمیق است و در عملکرد تاچ گوشی نیز اختلال به وجود آمده، به‌احتمال ‌زیاد فقط با تعویض کامل ال سی دی مشکل حل می‌شود و تعمیر آن امکان ‌پذیر نیست.

اما ممکن است در بعضی مواقع ضربه وارد شده خفیف باشد و شکستگی ‌های به وجود آمده روی صفحه ‌نمایش گوشی نیز عمیق نباشند که در این صورت ممکن است ال سی دی و تاچ گوشی سالم باشند و نیازی به تعویض کامل صفحه‌ نمایش نباشد و تعمیر ال سی دی آیفون pro max 11 امکان‌ پذیر باشد. در این حالت مشکل صفحه‌ نمایش با تعویض لایه گلس برطرف خواهد شد. گلس لایه پلاستیکی نازکی است که روی صفحه ال سی دی قرار گرفته است و در صورتی ‌که دچار شکستگی شود به ‌وسیله حرارت دادن از روی ال سی دی جدا شده و تعویض می‌گردد.

تغییر رنگ صفحه‌نمایش

این مشکل که باعث سوختن پیکسل‌ های ال سی دی می‌شود غالباً براثر وارد شدن ضربه‌ های خفیف یا قرار گرفتن طولانی ‌مدت صفحه ‌نمایش در مقابل نور آفتاب و حرارت دیدن آن به وجود می ‌آید. در این حالت سایه‌ هایی روی صفحه‌ نمایش همراه با تغییر رنگ دیده میشود و درصورتی‌ که این حالت خفیف باشد امکان تعمیر به وسیله نرم‌ افزارهایی که مختص رفع این مشکل هستند وجود دارد.

اما در موارد حادتر که مشکل برطرف نمی شود باید تاچ ال سی دی تعویض گردد. البته این مشکل طوری نیست که گوشی و صفحه‌ نمایش آن قابل‌ استفاده نباشد. بلکه تصویر دارای سایه یا تغییر رنگ میشود و ممکن است چندان دل ‌چسب نباشد.

تعمیر آیفون 11 pro max

هزینه تعمیر ال سی دی آیفون pro max 11

این گوشی به دلیل اینکه از صفحه‌ نمایشی بزرگ و باکیفیت بهره میبرد قطعاً هزینه زیادی برای تعویض نسخه اصلی آن را نیز می طلبد. اگر نیاز به تعویض کامل صفحه ‌نمایش باشد باید هزینه بالایی برای آن پرداخت شود. که البته میتوان از نسخه ‌های غیر اصلی نیز استفاده کرد تا هزینه تعویض ال سی دی پایین بیاید اما به دلیل کیفیت پایین و غیراستاندارد بودن، استفاده از نسخه ‌های غیر اصل اصلاً توصیه نمیشود.

تعمیر آیفون 11 pro max

امکان استفاده از امکانات گارانتی

اگر طی دوره گارانتی دستگاه مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید میتوانید از امکانات پشتیبانی اپل استفاده کنید که البته با توجه به اینکه این شرکت در کشور ما فاقد نمایندگی است این امر دشوار است.

اما اگر بهر صورت امکان استفاده از امکانات دوره گارانتی را دارید باید این نکته را توجه داشته باشید که مشکلاتی همچون ضربه شامل گارانتی نمی شود و مثلاً اگر صفحه ‌نمایش شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشتید، شرکت اپل با اعلام هزینه، این کار را برایتان انجام خواهد داد.

تعمیر آیفون 11 pro max

تعمیر باتری آیفون pro max 11

تعویض باتری از متداول ‌ترین خدمات گوشی ‌های هوشمند است. دلایل متعددی ممکن است باعث شود تا نیاز به تعمیر باتری آیفون pro max 11 داشته باشید. دلایلی همچون استفاده از شارژر غیر اصلی، رطوبت یا گرمای زیاد، نوسانات برق، شارژ مداوم گوشی، استفاده زیاد از اینترنت LTE گوشی ممکن است باعث صدمه دیدن باتری شود.

قبل از اینکه برای تعمیر باتری خود اقدام کنید باید از خراب شدن باتری اطمینان حاصل کنید. برای این کار گوشی خود را کاملاً شارژ کنید تا به 100 درصد برسد سپس گوشی را در حالت Airplane Mode قرار دهید و پس از گذشت حدود 12 ساعت گوشی را چک کنید. گوشی‌ های نو معمولاً همان 100 درصد شارژ را نگه میدارند اما گوشی‌ های کارکرده به ‌صورت طبیعی 3 درصد از شارژ را مصرف میکنند. اگر مقدار شارژ مصرف ‌شده گوشی بیش از این مقدار باشد احتمالاً نیاز به تعویض یا تعمیر باتری آیفون pro max 11 خود خواهید داشت. برای تعمیر باتری آیفون بهتر است کار را به نمایندگی‌ های معتبر و باتجربه بسپارید تا مشکلات دیگری برای گوشی به وجود نیاید.

تعمیر آیفون 11 pro max

امتیاز تعمیر آیفون pro max 11

موسسه IFIXIT به ‌تازگی گوشی آیفون pro max 11 را مورد بررسی قرار داده، امتیاز قابل ‌قبول 6 از 10 را به این گوشی اختصاص داده است. این موسسه با انتشار یک ویدئو آیفون pro max 11 را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است. یکی از این موارد جهت تعمیر آیفون pro max 11 امکان دسترسی بهتر به نمایشگر است. که با توجه به شکننده بودن نمایشگرها و نیاز بیشتر آن ‌ها به تعویض، سهولت در تعویض آن‌ ها می‌تواند نکته مثبتی به‌ حساب بیاید.

علاوه بر این شرکت اپل تغییراتی در سایز باتری نیز به وجود آورده است. همچنین برای اولین بار از دو کانکتور باتری در این مدل استفاده کرده است. طبق گفته IFIXIT اپل همچنین در این نوع بیشتر از پیچ بجای چسب استفاده کرده تا امکان تعویض قطعات آسان ‌تر انجام گیرد.

در پایان باید به این نکته توجه کرد که باوجود کیفیت بالای قطعات بکار رفته در آیفون pro max 11، اما اگر از دستگاه به‌ خوبی استفاده نشود، ممکن است هزینه‌ های گزافی را برای تعمیر آیفون pro max 11 روی دستتان بگذارد. توصیه ما استفاده از قاب ‌های محافظ برای گوشی و توجه به نکات مهم برای بالا بردن عمر باتری گوشی است.