تعویض صفحه نمایش آیفون 11

۳/۹۹۰ میلیون تومان

هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما گرفته نمی شود.چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشد،شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

آیفون 11 ، جدیدترین موبایل شرکت اپل است که به تازگی از آن رونمایی و آن را جانشین آیفون XR اعلام کرد. این موبایل در تاریخ 20 سپتامبر 2019، همراه با آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس عرضه شد. این نوع دارای صفحه نمایش 6.1 اینچ  و تراکم 326 پیکسل در هر اینچ می باشد.

ما احساس شما را پس از صدمه دیدن گوشیتان درک می کنیم. به همین دلیل ساعت های زیادی برای کسب مهارت و آموزش تکنسین های خود صرف کرده ایم که دردانه الکترونیکی تان را سالم و مثل روز اول به شما برگردانیم. هم اکنون به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید.

مشکلات رایج گوشی آیفون 11

placeholder

آسیب دیدگی صفحه نمایش

placeholder

آب خوردگی

placeholder

شارژ نگه نداشتن باطری

placeholder

اشکال در تشخیص چهره

تعمیرات دیگر گوشی آیفون 11

۱/۹۹۰ میلیون تومان

تعویض باطری آیفون 11

ادامه

۱/۴۰۰ میلیون تومان

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 11

ادامه

۲/۵۰۰ میلیون تومان

تعویض پورت شارژ آیفون 11

ادامه

۲/۲۰۰ میلیون تومان

تعویض دوربین اصلی آیفون 11

ادامه

??? میلیون تومان

تعویض دوربین سلفی آیفون 11

ادامه

۵ میلیون تومان

تعویض بدنه اصلی آیفون 11

ادامه

برای اطلاع از سایر خدمات با ما تماس بگیرید.

توضیحات

آیفون ۱۱

امروز توضیح کامل و مفصلی درباره آیفون 11 برای شما مخاطبان عزیز آماده کرده ایم. در بازارهای موبایل و تبلت که قدم میزنید، چیزی جز مارک ‌های مختلف و طرح ‌های متفاوت نمی‌ بینید. گوشی ‌های متنوع با ویژگی ‌های متفاوت و اندازه ‌های متفاوت که متناسب با سلیقه ‌های مختلف تعبیه می ‌شوند. یکی از بهترین مارک و برند گوشی، آیفون و اپل می ‌باشد. یک برند معروف و معتبر با حداکثر کیفیت و آپشن ‌ها که هرساله از یک تولید جدید رونمایی می‌کند. موبایل ‌های با نام آیفون با ورژن های متفاوت که هر چند سال یک ‌بار عرضه می ‌شوند و بسیار پرطرفدار هستند.

شرکت اپل

شاید خیلی ‌ها داستان جعبه آبی و استیو جابز را بدانند. جعبه آبی، درواقع مداری بود که جابز به کمک یکی از دوستان خودش تولید کرده بود و قادر بود در مسافت ‌های طولانی انتقال صدا را انجام دهد. استیو جابز و وزنیاک از سال 71 میلادی با یکدیگر آشنایی داشتند و آشنایی آن‌ ها با جعبه آبی سرآغاز تحولات بشری فراوانی بود. شاید روزی که جابز و وزیاک این مدار را دیدند، سمت‌وسوی جهان به ‌اندازه قابل ‌توجهی تغییر کرد. جعبه آبی که در آن زمان توسط جابز و وزنیاک تولید شده بود به ‌صورت غیرقانونی به فروش ما رسید. این دو خیلی زود شرکت اپل را در گاراژ پدری جابز تأسیس کردند و رفته ‌رفته گسترش شرکت انجام شد.

در این ‌بین فردی به نام وین به جابز و وزنیاک کمک کرد و حتی در تأسیس اپل نیز نقش مهمی داشت اما در ادامه راه به علت عدم باور برنامه طولانی ‌مدت اپل از این تیم جدا شد و سهام خودش را به فروش رساند. پس ‌از آن اپل خیلی زود پیشرفت ‌های خودش را شروع کرد و اولین سفارش آن ‌ها یک قرارداد بود که بر اساس آن 50 سیستم با قیمت 500 دلار تولید شد.

تعمیر ایفون 11 پرو

چرا آیفون 11 یکی از بهترین گوشی‌ های بازار هست؟

گوشی ‌های آیفون همیشه در صدر بهترین گوشی ‌های بازار قرار می‌گیرند. یکی از بهترین گوشی‌ های این شرکت تحت عنوان آیفون 11 عرضه بازار شد. موبایلی با امکانات بسیار ویژه و ظاهری زیبا و جذاب که بسیار پرفروش بوده است. آیفون 11 یکی از بهترین نمونه‌ های گوشی ‌های اپل است که در ورژن ‌های مختلف هم توزیع ‌شده است. آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس دو ورژن دیگر گوشی ‌های آیفون 11 هستند.

نحوه شکل ‌گیری آیفون 11

شرکت اپل همواره در تلاش بوده است بهترین نمونه ‌های ممکن را تولید کند و پس از آیفون ایکس، تولید این مدل، گام بزرگی در صنعت موبایل بود. این اولین باری نبوده است که اپل در تولیدات خود نوآوری به خرج داده است و همه را به تعجب وا‌داشته است. مدلی از گوشی که قبل از آن منتشر شد و خیلی زود بازار جهانی را فراگرفت، اپل آیفون x بود. این مدل از اپل در اول با شایعه مشکلات سخت ‌افزاری همراه بود و گفته می‌ شد حتی دچار انفجار می‌ شوند؛ اما این گوشی هم به ‌مانند سایر گوشی ‌های اپل جای خود را در دل مردم باز کرد و با وجود قیمت بالایش بسیار پرطرفدار بود. البته این موبایل به نسبت قیمتش، آپشن های متنوع و خوب دارد.

این گوشی در اصل سری 10 ام اپل است که این بار اپل سنت‌ شکنی کرد و بر اساس شماره بندی خاص خودش، تولیدش را نام گذاری نکرد. آیفون x نامی بود که بر این دستگاه گذاشته شد. آیفون x به لحاظ تجربی چندان حرکت موفقی برای اپل محسوب نمی ‌شود. هرچند که این موبایل هم به ‌نوبه خود طرفداران خودش را داشت اما با توجه به سبک و سیاق همیشگی اپل این تولید به ‌اندازه گزینه ‌های قبلی موفق نبود؛ و این شروع و جرقه ‌ای بود برای تولید یک موبایل هوشمند و سه دوربینِ با طراحی خارق ‌العاده و امکانات وسیع که بهتر از آیفون x باشد و نام آن را بر اساس قانون خود آیفون 11 نامیدند.

تعمیر آیفون 11

آیفون 11

جدیدترین نسل گوشی ‌های هوشمند و پیشرو در صنعت موبایل، نامی جز آیفون 11 نخواهد بود. شرکت اپل تمام ابتکارات خود را در یک جعبه موسیقی کوچک گردآوری و روانه بازار کرد. جادویی با نهایت پیشرفت و نوآوری که خیلی زود روال لاکچری گری و زیبایی را برای خود کرد. یک موبایل با استانداردهای فوق جهانی و داشتن ویژگی ‌های بی‌ نظیر که مردم دنیا را مجاب کرد در صف‌ های طویل بایستند و آن را خریداری کنند. طبیعی است که موبایل‌ های آیفون 11 نیز دچار خرابی شوند؛ اما تعمیر ان مانند یک گوشی معمولی نیست. در تعمیر این نوع اولاً سعی کنید از نمایندگی ‌های مطمئن استفاده کنید یا سعی کنید تعمیر موبایل خود را به یک تعمیرکار کار بلد و متخصص بسپارید.

ویژگی‌ های آیفون 11

رم 4 یا به ‌عبارت ‌دیگر داغ نکردن گوشی یکی از مهم ‌ترین ویژگی ‌های این گوشی است. رم 4 برای یک موبایل با برند اپل یعنی عدم داغ کردن و هنگ کردن که این خود دلیل خوبی برای محبوبیت آن است. صفحه ‌نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن 1792 در 828 و 16 میلیون رنگ و ال سی دی ضد خش یک تلویزیون کوچک باکیفیت برای شما مهیا کرده است. باتری 3110 میلی ‌آمپری این موبایل، ظرفیت ‌های بزرگی به استفاده ‌کنندگان داده است.

در کنار این‌ ها قابلیت ضد آب بودن و ضدضربه بودن بسیار کارآمد است. دوربین و سیستم‌ عامل درجه ‌یک نیازی به تعریف ندارد و ساپورت کننده آخرین تغییرات ios  می‌باشد و تمامی اپل واچ‌ ها را ساپورت میکند. خیلی از ویژگی ‌های دیگری برای موبایل آیفون 11 وجود دارد که تا حد زیادی به شما ثابت می‌کند که تعمیر آیفون 11 تقریباً نیاز نیست چراکه خرابی ‌های سخت‌ افزاری این وسیله به ‌سختی به وجود می‌ آیند.

تعمیر آیفون ۱۱

آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس

طبیعی است که میان هرکدام از ورژن های مختلف یک موبایل چند تفاوت اصلی وجود داشته باشد. نوع پرومکس از صفحه ‌نمایش بزرگ ‌تری برخوردار است و همین مورد باعث می‌شود که وزن بیشتری نیز داشته باشد. عمر باتری و کارایی باتری آیفون مکس پرو حدوداً یک ساعت بهتر از مکس 11 است. به لحاظ قیمتی این دو موبایل نزدیک به 200 دلار باهم اختلاف قیمت دارند. به‌طورکلی این دو موبایل تفاوت سخت‌ افزاری باهم دیگر ندارند و فقط و فقط چند تفاوت کاربردی دارند. البته اینکه 11 مکس پرو (پرومکس) بهترین سری مدل 11 است کاملاً بدیهی است.

تعمیر آیفون 11

تعمیر آیفون 11

شاید متوجه شده باشید این مدل یکی از سیستم ‌های همراهی است که خیلی کم خراب می‌شود و چنانچه دچار خرابی شود، از ناحیه ال سی دی و باتری این مشکل به وجود می‌آید. به‌ عبارت ‌دیگر بیشترین تعمیر این مدل برای باتری و ال سی دی بوده است. تعمیر آیفون 11 را در نظر بگیرید. به نظر شما به چه صورتی خواهد بود؟ همین‌که به یک موبایل فروشی بروید و از آن‌ها بخواهید آن را تعمیر کنند کافی است؟ قاعدتاً اینکه ممکن است یک تعمیرکار در موبایل فروشی ماهر باشد بدیهی است؛ اما اگر از مهارت بالایی برخوردار نباشد چه می ‌شود؟ نکته مهم ‌تر اینکه اگر از کیفیت مهارت تعمیرکار مطلع شدید و تعمیر آیفونخود را به او سپردید، از کجا از کیفیت محصولات او مطلع می ‌شوید؟

تعمیر آیفون 11

جواب این سؤالات بسیار واضح است. تضمین کیفیت کالاها و مهارت کار بسیار سختی است. برای اینکه تضمینی برای کیفیت این دو مورد وجود داشته باشد، باید تعمیر آیفون 11 یا هر گوشی اپل دیگری را به نمایندگی‌ های معتبر بسپرید. در این صورت آن ‌ها در برابر تمام خدمات خود ضمانت و گارانتی ارائه میکنند. علاوه بر آن، چنانچه بعد از مدتی متوجه شدید این کیفیت باب میل شما نیست می‌توانید به این نمایندگی اطلاع دهید و تعمیر آیفون 11 و گوشی ‌های اپل خود را مجدداً انجام دهید. این خدمات در صورتی عرضه می‌شوند که ضمانت و گارانتی و خدمات ثانویه توسط نمایندگی ارائه شود. تعمیر آیفون ‌ها به‌ خصوص تعمیر آیفون 11 که جدیدترین گوشی اپل است بسیار تخصصی و مهم است ازاین ‌رو باید به کسانی آن را سپرد که مهارت و تخصص آن را دارند.

سخن پایانی

شرکت اپل یک هدف دارد و این هدف شامل چند مرحله است. نقشه کشیدن، تولید و طراحی و درنهایت روانه بازار کردن این مراحل هستند. تمام این مراحل و اهداف برای جلب رضایت و صد در صد علاقه مردم به سمت تولیدات این کمپانی است. آیفون 11 یکی از گوشی ‌هایی می‌باشد که به ‌مانند مدل ‌های دیگر گوشی ‌های این کمپانی از امکانات متنوعی برخوردار است و شدیداً پرفروش بوده است. داشتن امکانات محافظتی در برابر ضربه ‌های خارجی و آب خوردگی یک خصوصیت بسیار خاص است. داشتن امکانات نرم ‌افزاری و سخت ‌افزاری، مشکلات فنی این موبایل را نیز کاهش داده است؛ اما این ‌ها دلایل خوبی مبنی بر خراب نشدن این موبایل نیستند.

آیفون 11 نیز ممکن است دچار مشکلاتی شود. تعمیر آیفون بسیار مهم است. در تعمیر آیفون باید نکات بسیاری را در نظر گرفت. استفاده از قطعات ضمانت دار و همچنین استفاده از متخصصان در تعمیر آیفون نکات مهمی هستند که باید رعایت شوند تا تعمیر آیفون 11 در بهترین شرایط خودش انجام شود.