تعمیر آیفون 6p

تعویض صفحه نمایش آیفون 6 پلاس

۲/۱۹۰ میلیون تومان

هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما گرفته نمی شود.چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشد،شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

.کمتر گوشی می توان یافت که به پای روانی و کیفیت این گوشی فبلت پنج و نیم اینچی برسد
اولین محصول پنج و نیم اینچی شرکت اپل، به منظور ارائه تجربه ای متفاوت به کاربران تولید شد، و چه محصول موفقی از کار درآمد
اما وقوع حادثه در این دنیای پر مشغله و پر رفت و آمد اجتناب ناپذیر می نماید و اغلب آسیب ها در قسمت صحفه نمایش و یا بدنه آلمینیومی اتفاق می افتد
حال، شرکت موبایل فیکس در تلاش است، تعریفی متفاوت از سرویس و خدمات به شما کاربران حرفه ای اپل ارائه دهد
هم اکنون به جمع مشتریان راضی موبایل فیکس بپیوندید

مشکلات رایج گوشی آیفون 6 پلاس

placeholder

آسیب دیدگی صفحه نمایش

placeholder

آب خوردگی

placeholder

ایراد در عملکرد تاچ

placeholder

مشکل اتصال پورت شارژ

تعمیرات دیگر گوشی آیفون 6 پلاس

۶۹۹ هزار تومان

تعویض باطری آیفون 6 پلاس

ادامه

۴۹۹ هزار تومان

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 6 پلاس

ادامه

۴۹۹ هزار تومان

تعویض پورت شارژ آیفون 6 پلاس

ادامه

۶۹۹ هزار تومان

تعویض دوربین اصلی آیفون 6 پلاس

ادامه

۳۹۹ هزار تومان

تعویض دوربین سلفی آیفون 6 پلاس

ادامه

۸۹۹ هزار تومان

تعویض بدنه اصلی آیفون 6 پلاس

ادامه

برای اطلاع از سایر خدمات با ما تماس بگیرید.

در این مقاله اطلاعاتی درباره تعمیر آیفون 6 plus در اختیار خوانندگان قرار می ‌دهیم. از آنجایی که شایع‌ ترین مشکلات دارندگان آیفون ضرب ‌دیدگی ال سی دی و یا معیوب بودن باتری آن است، تمرکز این مقاله بر روی تعمیر و تعویض ال سی دی و باتری آیفون است.

مطابق با رویدادهای هرساله دنیای تکنولوژی، ماه سپتامبر هیجان ‌انگیزترین ماه برای دوستداران فناوری‌ های نوین است. شرکت اپل نیز در این ماه از گوشی ‌های جدید خود رونمایی میکند و تکنولوژی ‌های جدیدی که در گوشی ‌های خود به کار می‌ برد در عرصه رقابت قرار می ‌دهد. در سال 2015 یکی از باکیفیت ‌ترین مدل ‌های گوشی آیفون به دنیا معرفی شد. آیفون 6 plus به همراه همتای خود آیفون 6 وارد بازار شد و بسیاری را شگفت ‌زده کرد. فناوری بالایی که شرکت اپل در گوشی ‌های خود استفاده می ‌کند نشان از کیفیت بالای این محصولات دارد؛ اما در دنیای تکنولوژی، غیرممکن وجود ندارد. امکان آسیب دیدن حتی برای گوشی ‌های اپل نیز وجود دارد. در این نوشته اطلاعاتی درباره شایع ‌ترین آسیب‌ هایی که گوشی آیفون 6 plus تاکنون با آن روبرو بوده است را در اختیار شما قرار میدهیم.

تعمیر آیفون 6 plus

معرفی گوشی آیفون 6 plus

این مدل از گوشی ‌های آیفون دارای یک نمایشگر بسیار باکیفیت با اندازه بعد 5.5 اینچ و از مدل IPS LCD است. این مدل از ال سی دی در کمتر مدل ‌های گوشی موجود در بازار وجود دارد و یکی از نقاط قوت گوشی آیفون ال سی دی باکیفیت آن است. یک دوربین 12 پیکسلی در پشت این گوشی و دوربین 5 مگا پیکسلی در قسمت بالایی ال سی دی از مشخصات این مدل گوشی است. شفافیت تصویر در این گوشی 1920×1080 و 401 تراکم پیکسلی است که نسبت بسیار خوبی برای این گوشی محسوب می ‌شود. سیستم‌ عامل آیفون 6 plus از iOS 9 بهره‌ مند ‌است و تاکنون تا ورژن 13.3 ارتقا یافته است. این گوشی با حجم حافظه 32،64 و 128 گیگا بایتی در بازار عرضه ‌شده است.

با وجود کیفیت عالی این گوشی، بسیار پیش ‌آمده است که ال سی دی آیفون 6 plus دچار شکستگی و آسیب جدی شده است. همچنین باتری لیتیومی این گوشی پس از گذشت مدت ‌زمان مشخصی و عدم مراقبت مناسب دچار عیب شده و نیاز به تعویض و تعمیر پیدا میکند. در ادامه اطلاعاتی در زمینه باتری و ال سی دی گوشی آیفون 6 plus در اختیار شما قرار میدهیم.

تعمیر آیفون 6 plus

تعمیر آیفون 6 پلاس

گوشی ‌های آیفون ازجمله گجت ‌هایی هستند که با طراحی فوق پیشرفته ‌ای که دارند کمتر دچار آسیب می‌شوند. بیشتر گوشی ‌های موجود در بازار دچار مشکلات متعدد سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری می‌شوند. گوشی ‌های آیفون اما از این حیث بسیار مرغوب و پرطرفدار هستند. ولی در بسیاری موارد آسیب ‌دیدگی ال سی دی آیفون اجتناب ‌ناپذیر است و اتفاقی است که جلوگیری از آن تقریباً غیرممکن است و ناگهانی اتفاق می ‌افتد. به‌ علاوه عمر باتری ‌های لیتیومی این گوشی‌ ها مدت ‌زمان معینی است. پس از گذشت مدتی، این باتری ‌ها ظرفیت استفاده خود را از دست می ‌دهند و مدت‌ زمانی که شارژ نگه میدارند کاهش می یابد. بنابراین تعمیر آیفون نیز اجتناب ‌ناپذیر می‌ شود. در ادامه به جزییات این دو مورد از مشکلات آیفون 6 plus می‌ پردازیم و اطلاعات مفیدی را در این خصوص در اختیار شما قرار میدهیم.

تعمیر ال سی دی آیفون 6 پلاس

شرکت اپل از فناوری فوق پیشرفته ‌ای برای تولید ال سی دی گوشی‌ های خود بهره می ‌برد؛ اما به دلایل مختلف، ال سی دی گوشی‌ های آیفون ممکن است دچار آسیب جدی شود تا جایی که کاربران این گوشی مجبور به تعویض و یا تعمیر آن شوند. وارد آمدن ضربه به صفحه گوشی و یا افتادن گوشی از ارتفاع بیشتر منجر به شکستن ال سی دی میشود. در برخی موارد وارد شدن فشار بیش ‌از حد بر روی صفحه ال سی دی آیفون 6 plus می‌تواند موجب آسیب شود. همچنین نفوذ آب به ال سی دی نیز از مواردی است که دارندگان این گوشی ‌ها را مجبور به تعمیر ال سی دی آیفون 6 plus کرده است.

یک سهل ‌انگاری بسیار کوچک ممکن است منجر به آسیب جدی به گوشی آیفون 6 plus شما شود. پس در استفاده از این گوشی ‌ها نهایت دقت خود را به کار بگیرید. تعمیر ال سی دی آیفون 6 plus پرهزینه ‌ترین تعمیر برای این گوشی ‌ها است. در این راستا برخی از تعمیرکاران ال سی‌دی‌ های تقلبی را در ازای قیمت‌ های گزاف به‌ جای ال سی دی اصل آیفون به خریداران می‌فروشند. لازم است بسیار هوشیار باشید تا آیفون 6 plus شما در دستان یک تعمیرکار مجرب و منصف تعمیر شود تا از اصل بودن قطعات مورد استفاده مطمئن باشید.

تعمیر آیفون 6 plus

تعمیر ال سی دی آیفون 6 plus یکی از دشوارترین تعمیرات تخصصی اپل است. زمانی که برای تعمیر ال سی دی آیفون 6 plus موردنیاز است تقریباً 2 ساعت است و این زمان در صورتی به این میزان خواهد بود که شما به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید. تعمیرکارانی که تخصص کافی در زمینه تعمیرات تخصصی اپل ندارند ممکن است جهت تعمیر ال سی دی آیفون 6 plus شما زمان بیشتری از شما صرف کنند. توجه داشته باشید که این زمان به‌ گونه ‌ای محاسبه ‌شده است که در اثر اصابت ضربه به صفحه گوشی همراه شما، تنها ال سی دی دچار خسارت شده باشد. در برخی موارد اصابت ضربه به تلفن همراه موجب ایجاد خسارت در سایر قطعات و سخت ‌افزارهای دستگاه نیز می‌شود و این امر موجب طولانی ‌تر شدن مدت‌ زمان تعمیر ال سی دی آیفون 6 plus شما خواهد شد.

همانطور که گفتیم تعمیر ال سی دی آیفون 6 plus کار بسیار سخت و تخصصی‌ ای می‌باشد و لزوماً باید توسط یک تعمیرکار کار بلد انجام شود. بنابراین به ‌هیچ ‌عنوان خودتان اقدام به تعمیر ال سی دی گوشی خود نکنید. البته در برخی موارد در صورتی‌که کاربر این گوشی ‌ها اقدام به آموزش تخصصی گوشی ‌های آیفون کنند و اطلاعات مناسبی در این خصوص کسب کنند، می‌توانند در زمینه تعمیر گوشی تلفن همراه خود اقدام کنند. در این صورت بهتر است جانب احتیاط را رعایت کنند و تمامی ابزارهای مورد نیاز در جهت تعمیرات تخصصی گوشی‌ های آیفون را در دسترس خود قرار دهند تا از خسارت ‌های جانبی پیشگیری شود. اگر خودتان تمایل به تعمیر آیفون 6 plus خود دارید، از فروشگاه ‌های معتبر اقدام به خرید قطعات اصل مانند ال سی دی متناسب با آیفون 6 plus و باتری آن کنید و حتماً از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

تعمیر آیفون 6 plus

تعمیر باتری آیفون 6 plus

گوشی ‌های آیفون 6 plus دارای باتری لیتیومی بسیار باکیفیتی هستند. به‌ طور معمول باتری این گوشی‌ ها پس از گذشت چند ماه از استفاده گوشی آیفون، ظرفیت صد در صدی خود را از دست میدهند و کمتر شارژ در خود نگه‌ میدارند. در بسیاری موارد گزارش ‌شده است که این باتری ‌ها کیفیت خود را در طول زمان ازدست‌ داده ‌اند و دیگر بازده صد در صدی ندارند. در حالت معمول این باتری ‌ها باید در طول یک روز بدون نیاز به شارژ شدن جواب دهند و شما بتوانید در طول روز بدون اینکه گوشی خود را به شارژ متصل کنید از خدمات آن بهره ‌مند شوید. برخی نشانه ‌ها به شما می‌گوید که باتری گوشی آیفون شما نیاز به تعویض دارد. ما در اینجا برخی از این نشانه‌ ها را معرفی می‌کنیم:

  • تخلیه شدن سریع شارژ باتری در طول روز و نیاز به چندین مرتبه شارژ شدن
  • شارژ شدن باتری در مدت‌ زمان طولانی ‌تر از همیشه
  • خاموش شدن گوشی زمانی که هنوز بیشتر از یک درصد شارژ دارد.

در بسیاری از موارد اگر به‌ موقع اقدام به تعویض و تعمیر باتری آیفون 6 plus نکنید ممکن است این اشکال منجر به خسارت ‌های بیشتری نیز شود. مثلاً در زمان ‌های نامشخصی گوشی شما خود به‌ خود ری استارت و یا حتی خاموش میشود که این مسائل قطعاً برای ما بسیار نا خوشایند خواهد بود و سریعاً اقدام به تعمیر آن خواهیم کرد.

مانند بسیاری از قطعات آیفون، باتری و ال سی دی آیفون به‌ تناسب مدل این گوشی ‌ها دارای انواع مختلفی هستند. در زمان تعمیر باتری آیفون 6 plus خود و یا تعمیر ال سی دی آیفون 6 plus خود دقت داشته باشید که تعمیرکار قطعات متناسب با مدل گوشی شما نصب کند.

تعمیر آیفون 6 plus

سخن پایانی

گوشی ‌های آیفون به علت کیفیت بالای آن ‌ها کاربران بسیاری را شیفته خود کرده ‌اند. این گجت ها هم‌ اکنون در دستان بسیاری از کاربران تلفن همراه موجود است و زندگی بسیاری را به خود وابسته کرده است. درصورتی ‌که این وسایل دچار خرابی و عیب شوند بدون شک منجر به بروز اختلال در زندگی ما خواهد شد. با توجه به قیمت بالای این گوشی ‌ها و همچنین قطعات آن ‌ها بهتر است در حفظ و نگهداری این محصولات نهایت دقت خود را به کار ببریم. اما در برخی موارد وارد آمدن آسیب به گوشی آیفون در اثر یک اتفاق اجتناب ‌ناپذیر است. همچنین کاهش بازده صد در صدی باتری‌ های این گوشی ‌ها مواردی است که برای همه کاربران به وجود آمده است. در صورت بروز چنین مواردی بهتر است به دنبال یک تعمیرکار مجرب در زمینه تعمیرات تخصصی اپل باشیم تا از خدمات قطعات مرغوب اطمینان حاصل کنیم. دقت داشته باشید در این‌ گونه مواقع باید نسبت به اصل بودن قطعه نصبی و قیمت خدمات حساسیت لازم را داشته باشید.