تعمیر آیفون 7

تعویض صفحه نمایش آیفون 7

۲/۲۹۰ میلیون تومان

هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما گرفته نمی شود.چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشد،شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

جدیدترین گوشی شرکت اپل. طبیعی ست که شما عاشق این گوشی باشید، خوشدست، زیبا، با کیفیت
ما احساس شما را پس از صدمه دیدن گوشیتان درک می کنیم. گویی که قسمتی از وجودتان آسیب دیده است
ساعت های زیادی برای کسب مهارت و آموزش تکنسین های خود صرف کرده ایم که دردانه الکترونیکی تان را سالم به شما برگردانیم. مثل روز اول
هم اکنون به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید

مشکلات رایج گوشی آیفون 7

placeholder

آسیب دیدگی صفحه نمایش

placeholder

آب خوردگی

placeholder

شارژ نگه نداشتن باطری

placeholder

مشکل اتصال پورت شارژ

تعمیرات دیگر گوشی آیفون 7

۷۴۹ هزار تومان

تعویض باطری آیفون 7

ادامه

۵۴۹ هزار تومان

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 7

ادامه

۷۹۹ هزار تومان

تعویض پورت شارژ آیفون 7

ادامه

۹۹۰ هزار تومان

تعویض دوربین اصلی آیفون 7

ادامه

۵۹۹ هزار تومان

تعویض دوربین سلفی آیفون 7

ادامه

۹۹۹ هزار تومان

تعویض بدنه اصلی آیفون 7

ادامه

برای اطلاع از سایر خدمات با ما تماس بگیرید.

توضیحات

تعمیر آیفون 7 ؛ باوجود این‌که چند سالی از رونمایی شرکت اپل از محصول پرفروش خود یعنی آیفون 7 می‌گذرد، اما بازهم این محصول، مخاطبان خاص خود را داشته و لاکچری پسندان را به سمت خود جذب کرده است. بااین‌حال ضمن آن‌که محصول پر‌قدرت و باکیفیتی در دستان شما مالکان می‌باشد اما ممکن است مثل هر وسیله دیگری نیاز به تعمیر داشته باشد. ما در این مقاله در مورد تعمیر آیفون 7 و مخصوصاً تعمیر ال سی دی همچنین تعمیر باتری  برای شما مطالبی را ارائه خواهیم داد.

تعمیر آیفون 7 در یک نگاه

این مدل ازلحاظ ظاهری تفاوت چندانی با سایر آیفون‌های اخیر ندارد؛ اما ضد آب و گردوغبار است. ازلحاظ کیفیت تصویربرداری و دوربین تا 12 مگاپیکسل را پشتیبانی می‌کند و تا 50 درصد نسبت به تولیدات قبلی دریافت نور بیشتری دارد. ازنظر صفحه‌نمایش تا 25 درصد نور بیشتر را ساپورت کرده و امکاناتی نظیر تاچ 3 بعدی را برای مخاطبان خود فراهم آورده است. این گوشی دارای پردازنده مرکزی 4 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 6 هسته‌ای است همچنین به رم 2 گیگابایتی مجهز بوده و درنهایت باتری آن 20 تا 30 درصد نسبت به محصولات قبلی دوام بیشتری دارد.

تعمیر آیفون 7

تعمیر آیفون 7

این نوع از امکانات به‌روزتری نسبت به سری‌های قبلی برخوردار می‌باشد اما یکی از مهم‌ترین معضلاتی که صاحبان این موبایل پیش رو دارند، تعمیر آن است. چراکه نمایندگی رسمی این محصول در ایران حضور ندارد و این مسئله باعث شده تا قطعات و لوازم جانبی این محصول نیز بسیار گران‌قیمت و گاها کمیاب باشد همچنین در بازار ممکن است قطعات تقلبی را به‌جای قطعه اصلی به شما بفروشند. مجموع این دغدغه‌ها ممکن است شما را در تعمیر آیفون 7 خود مشوش نماید.

هرچند برند آیفون بسیار باکیفیت و لوکس بوده و به‌سادگی نیازمند تعمیر نیست اما به‌هرحال باید این نکته را مدنظر داشته باشید که در صورت تعمیر توسط خودتان و یا افراد غیرمتخصص همچنین استفاده از قطعات تقلبی ممکن است به مشکلات گوشی شما افزوده‌شده و یا از عمر آن کاسته شود؛ بنابراین جهت تعمیر آیفون 7 خود لیستی از شرکت‌های تعمیری مربوطه تهیه نموده و به سراغ بهترین‌ها بروید؛ و البته هزینه‌ای که به شما می‌گویند را با سایر شرکت‌ها و قیمت‌های روز سایت‌ها مطابقت دهید.

انواع تعمیر در آیفون 7

تعمیر آیفون 7 به‌طورکلی به چند دسته تقسیم می‌شود:

• تعمیرات سخت‌افزاری
• تعمیرات نرم‌افزاری
• تعمیر باتری
• تعمیرات ال سی دی

repair iPhone 7

تعمیرات سخت‌افزاری

حال به یکی از چالش‌برانگیزترین بخش تعمیر آیفون 7 یعنی بخش سخت‌افزاری می‌پردازیم. همان‌طور که در بالا گفته شد یکی از معضلات اصلی در این قسمت، شباهت زیاد قطعات کپی و اصل نسبت به یکدیگر است البته ازنظر قیمت تفاوت معناداری دارند و استفاده از قطعات اصل به وجدان کاری و تخصص تعمیرکار شما برمی‌گردد. در غیر این صورت ممکن است ضمن استفاده از قطعات تقلبی، قیمت قطعات اصلی را از شما دریافت کرده و گوشی شما پس از مدت‌زمان اندکی، مجدد نیازمند تعمیر باشد.

تعویض فلت وای فای

یکی از مشکلات مرسومی که برای گوشی‌های این مدل رخ می‌دهد اختلال در عملکرد آنتن وای فای است. زمانی که شما در اتصال وای فای دچار مشکل می‌شوید و به عبارتی دقیق‌تر بیسیم آیفون با اختلالاتی مواجه می‌شود در این صورت فلت وای فای توسط متخصصین تعویض و یا تعمیر خواهد شد؛ و البته هزینه زیادی نیز نخواهد داشت.

تعویض فلت شارژ

اگر در هنگام اتصال و جداسازی سیم شارژر به گوشی دقت لازم را نداشته باشید پس از گذشت مدت‌زمانی، سوکت شارژر در معرض فشار قرارگرفته و به‌مرور به فلت شارژر آسیب می‌رسانند. در این حالت فلت شارژر تعویض شده و مشکل سخت‌افزاری آیفون شما حل خواهد شد.

تعمیر آیفون 7

خرابی کلید پاور

البته این خرابی خیلی شایع نبوده و نگرانی خاصی نسبت به آن وجود ندارد و با یک بررسی اولیه در قسمت دکمه‌های تنظیم صدا می‌توان متوجه این عیب شد. جهت تعمیر ایفون 7 این قسمت نیاز به باز کردن و جداسازی پنل پشت‌ورو بوده می‌باشد اما یکی از مشکلاتی که در این قسمت رخ خواهد داد از بین رفتن لاستیک‌های آب‌بندی اطراف گوشی است و بنابراین گوشی خاصیت ضدآبی خود را از دست می‌دهد و لازم است پس از تعمیر دکمه پاور لاستیک‌های آب‌بندی جدیدی در آن نصب شود.

خرابی اسپیکر

یکی دیگر از مشکلات محتمل کار نکردن اسپیکر آیفون 7 است؛ اما جای نگرانی نیست چراکه این عیب با تعمیر جزئی و یا نهایتاً تعویض قطعه به‌راحتی انجام می‌پذیرد و با مقداری مهارت و تخصص این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.

تعمیر نرم‌افزاری

تعمیر نرم‌افزاری در آیفون 7 زیاد مشکل‌ساز نبوده و نسبت به تعمیرات سخت‌افزاری به‌مراتب راحت‌تر است و مسئله‌ای که اینجا مطرح می‌شود یکی سپردن کار به افراد کار بلد و متخصص و دیگری استفاده از پنل های اصلی شرکت است. در غیر این صورت ممکن است عیب گوشی شما کاملاً رفع نشده باشد و شما مجدد به مشکل نرم‌افزاری خود برخورد نمایید.

تعمیر باتری

اگر باتری گوشی شما توان قبلی را جهت نگهداری از شارژ ندارد بنابراین نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد؛ اما سؤال اینجاست که چرا به‌مرور این اتفاق رخ می‌دهد؟ باتری این گوشی یک باتری لیتیوم یونی می‌باشد. البته امروزه اکثر باتری‌های مورداستفاده در گوشی‌ها همان لیتیوم یونی است که مرغوب‌ترین گزینه جهت تأمین شارژ و انرژی موردنیاز گوشی‌های همراه می‌باشد اما یکی از مشکلات و معضلاتی که گریبان گیر این نوع باتری‌هاست آن است که به‌مرور توان و ظرفیت شارژ دهی آن‌ها کم شده و با تعداد شارژهای متعدد ظرفیتش کاهش می‌یابد.

البته خبر خوش آنکه تعویض و تعمیر باتری آیفون 7 یکی از کم‌هزینه‌ترین تعمیرات تخصصی و مهم مربوط به این گوشی به شمار می‌رود. همچنین باتری اولیه حداقل 2 سال کار خواهد کرد و زودهنگام نیازمند تعویض نخواهد بود البته شما می‌توانید با انجام اقداماتی طول عمر آن را افزایش دهید که بهتر است در این زمینه مطالعه بیشتری داشته باشید.

تعمیر آیفون 7مدت‌زمان لازم جهت تعمیر باتری

تعویض و یا تعمیر آیفون 7 کار دشواری نیست فقط به چند ابزار مخصوص نیازمند است و مقداری مهارت و تجربه؛ بنابراین اگر همه‌چیز طبق روال عادی پیش برود پس از گذشت یک الی دو ساعت گوشی شما مثل روز اول در دستانتان است فقط مراقب باشید که باتری اصل و اورجینال را برای گوشی خود تهیه کنید.

تعمیر ال سی دی آیفون 7

باوجود آن‌که شرکت اپل محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند و مخصوصاً گلس های مقاوم‌تری را برای این گوشی تعبیه کرده است اما بازهم نمی‌توان تعمیرگاه‌های گوشی همراه را خالی از آیفون 7 دید. یکی از مشکلات رایجی که برای تعمیر آیفون 7 و یا هر گوشی دیگری ممکن است رخ دهد شکستن ال سی دی است؛ بنابراین اگر گوشی شما دچار ضرب‌دیدگی شود، فشار زیادی به آن واردشده و یا مدت‌زمان زیادی در معرض آب باشد، به ال سی دی آن آسیب‌رسیده و باید آن را تعویض نمایید.

البته صفحه‌نمایش یا همان ال سی دی گوشی شما از 4 قسمت تشکیل‌شده است؛ که ابتدا لایه رویی گلس روی آن است قسمت بعدی که لایه زیرتر است تاچ یا همان دیجیتایزر است قسمت بعدی ال سی دی و آخرین قسمت، فریم نگه‌دارنده می‌باشد و مسلم است که هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 7 شما بسته به میزان عمق ضربه متفاوت خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت تعمیر ال سی دی آیفون 7 در بازار ایران امروز بسیار گران و بالاست و قیمت آن به دلیل وارداتی بودن با نوسانات بازار دلار تغییر می‌کند.

مدت‌زمان لازم جهت تعمیر ال سی دی

بسته به اینکه کدام قسمت از صفحه‌نمایش شما دچار آسیب‌دیدگی شده است مدت‌زمان تعمیر آن متفاوت است اما باید بدانید که تعمیر ال سی دی آیفون 7 کار راحتی نبوده و به‌دقت و تمرکز بالایی نیازمند است. حتی تعویض گلس شکسته و جداسازی آن از ال سی دی دقت زیادی را می‌طلبد. البته تخصص و مهارت افراد در مدت‌زمان تعمیر ال سی دی آیفون 7 اپل بی‌تأثیر نیست.

سخن پایانی تعمیر ایفون 7

گوشی آیفون 7 ضمن آن که قابلیت و کیفیت بالایی دارد و گزینه مناسبی برای خاص پسندان و شیک پسندان می‌باشد اما به‌عنوان یک وسیله پرمصرف ممکن است نیازمند تعمیر باشد. البته که تعمیر باتری آیفون 7 و تعمیر ال سی دی آیفون 7، علت بیشترین مراجعات صاحبان این گوشی به مراکز تعمیری است؛ بنابراین اگر هنوز برای خرید این گوشی مردد هستید قبل از خرید، نسبت به هزینه‌ها و جزئیات تعمیر آن اطمینان حاصل نمایید. شما می توانید برای تعمیر آیفون 7 خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما عزیزان را راهنمایی نمایند.