تعمیر آیفون 8 plus

تعویض صفحه نمایش آیفون 8 پلاس

۲/۷۵۰ میلیون تومان

هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما گرفته نمی شود.چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشد،شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

آیفون 8 پلاس چهارمین گوشی 5.5 اینچی شرکت اپل است. طبیعی ست که شما عاشق این گوشی باشید، خوشدست، زیبا، با کیفیت
ما احساس شما را پس از صدمه دیدن گوشیتان درک می کنیم. گویی که قسمتی از وجودتان آسیب دیده است
ساعت های زیادی برای کسب مهارت و آموزش تکنسین های خود صرف کرده ایم که دردانه الکترونیکی تان را سالم به شما برگردانیم. مثل روز اول
هم اکنون به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید

مشکلات رایج گوشی آیفون 8 پلاس

placeholder

آسیب دیدگی صفحه نمایش

placeholder

آب خوردگی

placeholder

شارژ نگه نداشتن باطری

placeholder

مشکل اتصال پورت شارژ

تعمیرات دیگر گوشی آیفون 8 پلاس

۹۴۹ هزار تومان

تعویض باطری آیفون 8 پلاس

ادامه

۶۹۹ هزار تومان

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 8 پلاس

ادامه

۹۹۹ هزار تومان

تعویض پورت شارژ آیفون 8 پلاس

ادامه

۱/۹۰۰ میلیون تومان

تعویض دوربین اصلی آیفون 8 پلاس

ادامه

۸۹۹ هزار تومان

تعویض دوربین سلفی آیفون 8 پلاس

ادامه

۱/۷۹۰ میلیون تومان

تعویض بدنه اصلی آیفون 8 پلاس

ادامه

برای اطلاع از سایر خدمات با ما تماس بگیرید.

تعمیر آیفون 8 plus

آیفون 8 plus دارای نمایشگری بزرگ‌ تر و دوربین ‌ها و حسگر‌های قوی ‌تری نسبت به سری ‌های قبل خود است. مانند تمامی آیفون ‌ها، سیستم‌ عامل این گوشی ios بوده و این امر تعمیر آیفون‌ ها و تعمیر آیفون 8 plus را کمی پیچیده‌ تر می‌کند. امروزه به علت قیمت بالای گوشی ‌های سری آیفون، در صورت آسیب آن ‌ها، خرید مجدد در اولویت اول قرار نمیگیرد. درنتیجه تعمیر این مدل گوشی ‌ها بسیار کارآمد و البته پررونق شده است.

تعمیر آیفون 8 plus

یکی از مهم‌ ترین نکات تعمیر آیفون 8 plus توجه به اصل و غیر اصل بودن وسایل و قطعات مرتبط با این مدل گوشی میباشد. در صورت به‌ کارگیری تجهیزات و یا قطعات غیر اصل در تعمیر آیفون 8 plus در واقع شما متحمل هزینه‌ های بیشتری در درازمدت میشوید. علت این امر واضح است. قطعات غیر اورجینال، طول عمری بسیار محدود دارند‌. ضمن اینکه این قطعات ممکن است منجر به آسیب سایر قطعات نیز بشوند. چراکه به ‌عنوان‌ مثال جریان الکتریسیته را به‌ خوبی از خود عبور نمیدهند؛ و یا اتصالات درستی با سایر اجزا برقرار نمیکنند.

در کل در تعمیر گوشی ‌های آیفون، چه از نظر سخت ‌افزاری و چه از نظر نرم ‌افزاری، امری پیچیده و نیازمند دانش و مهارت است. در نتیجه ممکن است فردی در تعمیر یک گوشی دیگر مهارت بالایی داشته باشد اما در تعمیر آیفون 8 plus چنین نباشد. پس اولین و مهم ترین نکته در تعمیر آیفون 8 plus پیدا کردن یک شرکت و یا متخصص در این زمینه میباشد. در ادامه، درباره تعمیر قطعات مختلف آیفون 8 plus نکاتی به شما ارائه میدهیم.

تعمیر آیفون 8 plus

ال سی دی آیفون 8 plus

گوشی موبایل آیفون 8 plus، صفحه ‌نمایشی به ابعاد ۵/۵ اینچ دارد. این به این معنا است که نسبت به سری قبل خود یعنی آیفون 8 صفحه ‌نمایش بزرگ‌ تری داشته و درنتیجه درخطر بالاتری از آسیب‌ های ال سی دی قرار میگیرد.

تعمیر ال سی دی آیفون 8 plus

اگر تا به ‌حال نیاز به تعمیر ال سی دی آیفون 8 plus پیدا کرده باشید، قطعاً اولین چیزی که با آن مواجه شده ‌اید انتخاب بین ال سی دی اصل و یا ال سی دی کپی بوده است. تعمیر ال سی دی آیفون 8 plus در واقع همان تعویض آن است. به گفته اکثر تعمیرکاران، ال سی دی اصل توسط خود شرکت اپل تولید میشود و ال سی دی کپی توسط شرکت ‌های چینی تولید شده و قیمتی به‌ مراتب کمتر از نوع اصل آن دارند.

تعمیر آیفون 8 plus

باتری آیفون 8 plus

باتری آیفون 8 plus از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۶۹۱ میلی‌آمپر است. حجم باتری آیفون 8 plus نسبت به سری ‌های پیشین خود کاهش قابل ‌توجهی داشته است اما این به معنی عملکرد ضعیف ‌تر آن نمیباشد. چراکه پربازده‌ تر است و شارژ را مدت‌ زمان زیادی در خود نگه میدارد. بد نیست بدانید به ‌طورکلی سری ‌های پلاس در انواع آیفون مدت ‌زمان بیشتری شارژ را نگه میدارند؛ که البته با توجه به ال سی دی بزرگ‌ تر معقول است.

تعمیر آیفون 8 plus

تعمیر باتری آیفون 8 plus

تعمیر باتری آیفون 8 plus از جهاتی کار دشواری است. دلیل این امر این است که از سری آیفون ۷ به بعد با توجه به استاندارد IP67، تمامی آیفون ‌ها ضد آب و ضد غبار ساخته شدند. به این شکل که به ‌طورکلی تنها راه دسترسی به قطعات داخلی آیفون 8 plus از راه صفحه ‌نمایش است. پس برای تعمیر باتری آیفون 8 plus دو حالت امکان ‌پذیر است. یک اینکه ال سی دی شما سالم باشد و دو اینکه ال سی دی شما نیز آسیب‌ دیده باشد.

  • در صورت آسیب ال سی دی، کار راحت ‌تر است. ال سی دی را کاملاً خورد میکنند و به داخل گوشی دسترسی پیدا میکنند.
  • اگر ال سی دی شما سالم باشد، برای بلند کردن آن و کمترین آسیب ممکن به حسگرها، از وسایل بسیار تخصصی مانند قطعه گرما دهنده بهره میبرند.

تعمیر آیفون 8 plus

نکات مربوط به تعمیر باتری آیفون 8 plus

نکته ‌ای که تعمیرکاران در تعمیر باتری آیفون 8 plus دقت میکنند این است که قبل از شروع باید باتری گوشی شما کمتر از ۲۰ درصد شارژ داشته باشد. علت این امر این است که با توجه به جنس لیتیومی باتری، اگر هنگام تعمیر باتری آیفون 8 plus ، باتری بیش از این شارژ داشته باشد ممکن است آتش بگیرد و یا منفجر شود. این اتفاق عملاً باعث از بین رفتن اکثر قطعات آیفون شده و هزینه بسیار زیادی را سبب میشود.

به‌ طورکلی درجه سختی تعمیر باتری آیفون 8 plus را متوسط در نظر می‌گیرند. اگر فرد تعمیرکار متخصص باشد این روند زمانی حدود سی دقیقه تا ۲ ساعت را به خود اختصاص میدهد. تعمیر باتری آیفون 8 plus شامل ۳۷ مرحله تخصصی و نیمه تخصصی است که بیان آن‌ ها خارج از این مقاله است. چرا که لوازم تعمیر باتری آیفون 8 plus در دسترس عموم قرار ندارد.

نکات مربوط به خارج کردن صفحه‌ نمایش آیفون 8 plus

از بین تمامی مراحل تعمیر آیفون 8 plus، به توضیح مرحله مربوط به خارج کردن صفحه‌ نمایش میپردازیم. دلیل این کار این است که تنها راه دسترسی به محتویات درونی بدنه دستگاه از طریق خارج کردن صفحه ‌نمایش است و برای تعویض باتری، تعمیر ال سی دی آیفون 8 plus و یا هر قطعه سخت ‌افزاری دیگری که درون بدنه دستگاه قرار دارد باید با نکات مربوط به خارج کردن صفحه ‌نمایش آشنایی داشته باشید.

برای خارج کردن ال سی دی آیفون 8 plus سالم، ابتدا پیچ ‌های 3.5 میلی‌متری اطراف ورودی شارژر را باز میکنیم، سپس با حرارت دادن از طریق قطعه گرما دهنده مقداری چسبندگی صفحه را کم میکنیم. توجه داشته باشید که اگر قطعه مخصوص را ندارید می ‌توانید از سشوار مو هم استفاده کنید. پس ‌از اینکه مقداری حرارت دادید باید صفحه را با کمک مقداری فشار از روی گوشی بردارید. شرکت ‌هایی که به ‌طور تخصصی تعمیرات آیفون را انجام میدهند، معمولاً از ساکشن‌ هایی استفاده میکنند که با ایجاد فشار منفی قادر به بلند کردن صفحه ‌نمایش از روی دستگاه است. اگر در خانه اقدام به این کار میکنید، میتوانید با کمک چند چسب این کار را انجام دهید به این صورت که با چسباندن آن‌ ها به روی صفحه ‌نمایش و با تلاش برای کندن آن ‌ها، صفحه ‌نمایش هم بلند شود، هرچند که این فشار معمولاً برای خارج کردن محافظ صفحه‌نمایش استفاده می‌شود و برای خارج کردن صفحه ‌نمایش فشار کمی است اما اگر اصرار دارید در خانه این کار را انجام دهید با بالا بردن تعداد چسب ‌ها احتمال موفقیت ‌آمیز بودن عملیات خارج کردن صفحه‌ نمایش را افزایش دهید.

تا این مرحله اگر مقداری صفحه ‌نمایش را بلند کرده باشید میتوانید با کمک یک گیره مخصوص بقیه صفحه ‌نمایش را جدا کنید. اگر گیره در اختیار ندارید سعی کنید از وسایلی استفاده کنید که به صفحه ‌نمایش شما آسیب نزنند. به‌عنوان ‌مثال می‌توانید از مضرابی که برای ساز گیتار استفاده میشود استفاده کنید. اکنون اگر اکثر قسمت ‌ها را جدا کرده‌ باشید، یکی از چالش ‌برانگیزترین مراحل کار را پیش رو دارید و آن جدا کردن اتصالات حسگر اثر انگشت یا همان Touch ID است. درباره جدا کردن این اتصالات توصیه خاصی وجود ندارد، فقط باید تمرکز کنید که اگر فشار زیادی هنگام خارج کردن صفحه ‌نمایش به قسمت مربوط به حسگر وارد کنید ممکن است اتصالات آن کنده شود و یک تعویض حسگر اثرانگشت نیز به موارد تعمیراتی شما اضافه شود.

پس از خارج کردن تمام صفحه‌ نمایش شما به ‌تمامی سخت ‌افزارهای داخل بدنه دسترسی خواهید داشت که متناسب با مشکل خود میتوانید برای تعویض قطعات اقدام کنید. در انتهای تعمیرات خود باید صفحه ‌نمایش را به بدنه بچسبانید. توصیه میشود که به دلیل مشکلاتی که ممکن است برای حسگر اثر انگشت رخ دهد و مهم ‌تر از آن به دلیل نبود امکانات کافی در منزل برای چسباندن دقیق صفحه ‌نمایش به بدنه که باعث میشود خاصیت ضد آب و ضد غبار بودن گوشی از بین برود، از خارج کردن صفحه ‌نمایش در خانه خودداری کنید و دستگاه خود را به مراکز معتبر تعمیر آیفون ببرید.

سخن پایانی:

حال که به بررسی کلی نکات درباره تعمیر آیفون 8 plus پرداختیم، به ذکر چند مسئله بسنده میکنیم.

  • قبل از تعمیر گوشی خود، اطلاعاتی کلی درباره قیمت و شرکت ‌های معتبر تعمیرکننده بیابید.
  • از چند شرکت و تعمیرکار مختلف تحقیق کنید و درنهایت گوشی خود را در دست بهترین‌ ها قرار دهید.
  • از اصل بودن قطعات استفاده ‌شده اطمینان حاصل کنید.
  • و در نهایت فریب شیادان بازارهای تعمیر موبایل را نخورید!