تعمیر آیفون x

تعویض صفحه نمایش آیفون X

۴/۲۰۰ میلیون تومان

هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما گرفته نمی شود.چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشد،شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

آیفون X، در سالگرد ده سالگی آیفون و در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ همراه با آیفون 8 عرضه شد. آیفون ایکس دارای صفحه نمایش 5.8 اینچ و تراکم ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ می باشد. نمایشگری که برای اولین بار با پنل­ اولد ساخته‌شده و اپل نام فناوری به کار رفته در آن را سوپر رتینا گذاشته است و نکته جالب آن این است که تا کنون در هیچ آیفون دیگری استفاده نشده بود.

ما احساس شما را پس از صدمه دیدن گوشیتان درک می کنیم. به همین دلیل ساعت های زیادی برای کسب مهارت و آموزش تکنسین های خود صرف کرده ایم که دردانه الکترونیکی تان را سالم و مثل روز اول به شما برگردانیم. هم اکنون به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید

مشکلات رایج گوشی آیفون ایکس

placeholder

آسیب دیدگی صفحه نمایش

placeholder

آب خوردگی

placeholder

شارژ نگه نداشتن باطری

placeholder

اشکال در تشخیص چهره

تعمیرات دیگر گوشی آیفون ایکس

۱/۳۹۰ میلیون تومان

تعویض باطری آیفون 10

ادامه

۱/۲۰۰ میلیون تومان

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 10

ادامه

۲/۳۹۰ میلیون تومان

تعویض پورت شارژ آیفون 10

ادامه

۲/۸۰۰ میلیون تومان

تعویض دوربین اصلی آیفون 10

ادامه

??? هزار تومان

تعویض دوربین سلفی آیفون 10

ادامه

۳/۹۰۰ میلیون تومان

تعویض بدنه اصلی آیفون 10

ادامه

برای اطلاع از سایر خدمات با ما تماس بگیرید.

توضیحات بیشتر

تعمیر آیفون x

تعمیر آیفون x ؛ اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید یک گجت یا وسیله الکترونیکی بخرید اما نمی دانید که چه برندی را انتخاب کنید و بین چند برند شک دارید به شما توصیه می کنیم که چند مسئله را در نظر داشته باشید اول کیفیت خود محصول و سپس وجود نمایندگی یا خدمات پس از فروش خوب و مناسب در مورد آن وسیله می باشد.در مورد کیفیت محصولات اپل می دانید که این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و تقریباً هیچ برندی نمی تواند محصول با کیفیت و دقت و ظرافت محصولات اپل تولید کند اما مساله مهم در مورد هموطنان عزیزمان در داخل کشور عزیزمان ایران این است که با توجه به تحریم های آمریکا شرکت اپل در ایران تحریم شده است و شما نمی توانید محصولات این کشور را با ضمانت و خدمات پس از فروش اصلی شرکت اپل در ایران خریداری کنید شاید در این موضوع دچار تردید شوید اما ما به شما می گوییم که انقدر کیفیت محصولات اپل بالا هست که شما نیازی به خدمات اصلی و گارانتی شرکت خود اپل نداشته باشید. همچنین شرکت های واسطه هستند که محصولات اپل را با گارانتی خود عرضه می‌کنند هر چند شما باید در قبال گارانتی این شرکت ها مبلغی علاوه بر مبلغ خود وسیله الکترونیکی پرداخت کنید که این در مورد گوشی های آیفون چیزی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان و در مورد آی واچ ۱۰۰ هزار تومان در مجموع چیزی حدود ۴۰۰ هزار تومان است. برای تعمیر آیفون x خود کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیر آیفون xمحصولات اپل بسیار متنوع می باشند و طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی را شامل می شود طراحی خاص و منحصر به فرد این محصولات باعث می شود که اکثر مردم تمایل به خرید محصولات اپل داشته باشند و یک الزام محسوب می شود.در صورت نبودن نمایندگی شما مشتریان عزیز دچار دردسرهای عدیده ای می شوید برای مثال در صورتی که گوشی شما دچار ضربه شود و ال سی دی و تاچ آن خراب شود نیاز دارید تا قطعات با کیفیت بالا و اورجینال و اصلی را از نمایندگی های معتبر برند خود یعنی شرکت اپل خریداری کرده و از خدمات پس از فروش شامل تعمیر و تعویض قطعات بهره مند شوید در کشور ایران با توجه به تحریم ها نمایندگی وجود ندارد اما یکسری شرکت واسطه وجود دارد که برای شما خدمات بسیار عالی ارائه می دهند. تعمیرات آیفون تعمیرات آی واچ تعمیرات مک بوک تعمیرات آی مک می باشد یعنی اگر شما هر کدام از گجت های اپل را خریداری کنید می توانید با پرداخت مبلغی از خدمات پس از فروش این شرکت ها استفاده کنید شرکت ما دارای تعمیرکاران حرفه ای و مشاوران فعال هست. می توانید به آنها اعتماد کامل کرده و گوشی خود را به دست آنها بسپارید. تعمیر آیفون ایکس خود  را به ما بسپارید .

تعمیر آیفون x شامل تعویض ال سی دی، تعمیر ال سی دی، تعویض و تعمیر تاچ و تعویض باتری و تعمیرات سخت افزار می باشد. دیگر تعمیرات شامل تعمیرات نرم افزاری تعمیر بلندگو تعمیر اسپیکر و غیره می باشد که برخی از این تعمیرات با توجه به ضمانت نامه شرکت می باشد. برخی هم برای ترمیم نیاز به هزینه اضافه تر دارند. در مورد آیفون آیپد و آیپاد نیز تعمیرات بسیار گسترده در نمایندگی های سراسر کشور وجود دارد در واقع وقتی که شما به شرکت ما رجوع می کنید مهم نیست چه مشکلی دارید این شرکت افراد کاربلد و حرفه ای دارند که تمام مشکلات گجت الکترونیکی اپل شما را درست می‌کنند و در اسرع وقت با نازلترین قیمت به شما ارائه می دهند.

تعمیر iphone xخدمات پس از فروش در این مرکز به دو شکل به شما مشتریان عزیز ارائه می شود سرویس اول برای مشتریان تهرانی است که می تواند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات این شرکت بهره ببرند حالت دوم برای مشتریانی که در تهران زندگی نمی‌کنند یا وقت کافی برای سرویس دادن به گوشی خود ندارند این مشتریان می توانند از خدمات غیر حضوری این مرکز استفاده کنند خدمات غیر حضوری به این صورت است که شما ابتدا برای تعمیر آیفون ایکس گوشی  خود را با پست یا پیک به آدرس شرکت ما ارسال می کنید و بعد از طی مدت زمان آنها با بررسی های انجام شده بر روی گوشی شما به شما می گویند که ایراد گجت شما دقیقا چیست و چگونه رفع می شود برای مثال اگر یک مشکل باتری برای آیفون x شما پیش آمده باشد کارشناسان مربوطه به شما می گویند که باتری دستگاه شما نیاز به تعویض دارد یا تعمیر و قبل از اینکه هر گونه تعمیری روی موبایل شما انجام دهند شما را در جریان قرار می دهند سپس خودشان برآورد هزینه کرده و هزینه را به شما اعلام می کند.

در صورتی که مایل باشید میتوانید قطعه مورد نظر خود را تعمیر یا تعویض کنید و در این صورت افرادی که مشغول به کار در شرکت ما هستند دست به کار می شوند و تعمیر آیفون  x  شما را انجام می دهند سپس بعد از انجام تمام این کارها اگر باز هم مشکلی بود با شما در میان می گذارند در غیر این صورت دوباره به وسیله پست یا پیک دستگاه برای شما ارسال می شود و هزینه به صورت کارت به کارت و آنلاین از شما گرفته می شود و همچنین پس از مدتی بعد از انجام این اعمال دوباره می توانید تغییرات دستگاه خود را به آنها گزارش دهید در صورتی که مشکل قبلی هنوز به طور کامل رفع نگردیده باشد آنها به صورت کاملاً رایگان دستگاه شما را از نو تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض قطعات را انجام میدهند. برای تعمیر آیفون x  خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تعمیر ایفون ایکسبرای سرویس حضوری هم همین روال وجود دارد اما سرعت آن ها بالاتر است. شما یک روز وسیله خود را نزد ما آورده و در همان روز کارشناسان مربوطه بررسی کرده و به شما براورد قیمت می کنند گاهی حتی مشکل وسیله شما هم همان روز برطرف می شود و نیاز نیست که وسیله خود را چند روز در اختیار نمایندگی قرار دهید پس از آن دوباره می توانید خودتان به آنجا مراجعه کرده و موبایل را تحویل گرفته و هزینه آن را پرداخت کنید یا اینکه از شرکت درخواست کنید تا دستگاه را برای شما با پیک ارسال کنند و هزینه را هم به صورت آنلاین برای ما واریز کنید.
در کل با توجه به تعدد مشاوران و افراد حرفه ای در امر تعمیر وسایل الکترونیکی اپل دیگر نیازی نیست که نگران باشید. شما فقط یک شرکت معتبر پیدا کنید تا خدمات پس از فروش دستگاه شما را برعهده بگیرد. می توانید با خیال راحت به آنها اعتماد کرده و هر گونه مشکلی که برای دستگاه شما پیش می آید را به آنها اطلاع دهید و آنها در اسرع وقت برای شما این کارها را انجام می دهند. شما می توانید برای تعمیر آیفون x  خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تعمیر فیس آیدی آیفون x

یکی از قطعاتی که ممکن در آیفون x دچار مشکل شود، فیس آیدی آن است. زیرا فیس آیدی از قطعه‌های ظریفی تشکیل شده است و دارای پیچیدگی زیادی است و کوچکترین مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری در آن می تواند سیستم تشخیص چهره را دچار مشکل کند.

فیس آیدی چیست و چه نقشی در گوشی دارد؟

همان طور که می‌دانید شرکت های سازنده گوشی های همراه، برای حفظ حریم خصوصی کاربران،امکان قفل صفحه نمایشگر را برای کاربران فراهم کرده اند. این قفل ها ابتدا فقط به صورت پسورد و پین بود. اما رفته رفته امکانات و راهکارهای دیگری برای ایمنی بالاتر و همچنین سهولت رمزگزاری و رمزگشایی گوشی ها، ابداع شد. استفاده از اثر انگشت و تشخیص چهره برای قفل نمایشگر، از جدیدترین امکانات گوشی همراه می باشد. فیس آیدی یا همان تشخیص چهره، یکی از جذاب ترین امکاناتی هست که برای قفل نمایشگر ساخته شده است. زیرا بدون نیاز به وارد کردن رمز یا الگو، عمل بازگشایی قفل انجام می‌شود. فیس آیدی با استفاده از دوربین های گوشی، تشخیص و تأیید چهره ی دارنده ی گوشی را امکانپذیر کرده است.

تعمیر ایفون ایکسشرکت اپل بعد از گذشت ده سال از ساخت برند آیفون، تکنولوژی پیشرفته فیس آیدی را در آیفون x ایکس فعال کرد. سپس این قابلیت را در سایر گوشی های جدید خود ایجاد کرد که تاکنون نیز ادامه دارد.

با آنکه فیس آیدی با تکنولوژی و دقت بالایی ساخته شده است، اما گاهی کاربران هنگام استفاده از آن، دچار مشکل می شوند. این مشکلات ممکن است بر اثر ایرادات سخت افزاری یا نرم افزاری رخ دهد. البته ایرادات سخت افزاری، بیشتر باعث اختلال در کار فیس آیدی می شوند. اگر فیس آیدی گوشی شما دچار مشکل شد، قبل از اینکه آن را به تعمیرکار بدهید، خودتان مراحل زیر را انجام دهید. ممکن است با این اقدامات فیس آیدی گوشی شما تنظیم شود و نیازی به مراجعه به تعمیرکار پیدا نکنید.

  • لنز و سنسورهای آیفون x را را بازبینی کنید

ابتدا لنز و سنسورهای جلو گوشی را بررسی کنید تا کثیف نباشند. زیرا گاهی گردوغبار موجب می شود، سنسور و لنز مخصوص آن کثیف شود. لذا این موضوع باعث می شود، تشخیص جزئیات هویت کاربر با مشکل روبه رو شود. بنابراین اگر مشاهده کردید لنز گوشی کثیف شده، با پنبه یا پارچه مناسب، لنز و سنسور را خوب تمیز کنید. بعد از این کار، عملکرد فیس آیدی را بررسی کنید. چنانچه باز هم مشکل داشت، مرحله بعد را امتحان کنید.

  • غیر فعال کردن فیس آیدی و فعال کردن مجدد آن

یکی از کارهایی که باعث می شود مشکل فیس آیدی حل شود، این است که قابلیت آن را برای مدت کوتاهی غیر فعال کنید. سپس بعد از مدتی، دوباره اقدام به فعال کردن آن کنید. در بسیاری از مواقع، این کار مشکل فیس آیدی را حل می کند.

  • ریست کردن فیس آیدی

اگر چنانچه با انجام مراحل قبلی باز هم فیس آیدی مشکل داشت، اقدام به ریست کردن فیس آیدی کنید. برای این کار، وارد گزینه Reset Faca id شوید. آن را کاملاً ریست کرده و مجدداً آن را با چهره ی خود تنظیم کنید.

 

تعمیر ایفون x

 

  • آپدیت کردن ios

گاهی آپدیت نبودن ios یا سیستم عامل آیفون x نیز باعث ایجاد مشکل در کار فیس آیدی می شود. لذا ضرورت دارد، جدیدترین نسخه عامل را بر روی آیفون x نصب کنید و سیستم عامل گوشی خود را بروزرسانی کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد بخش Settings گوشی شوید.
  • روی گزینه General کلیک کنید.
  • گزینه بعدی که باید انتخاب کنید Software Update است.
  • سپس گزینه Download & Install را انتخاب کرده و صبر کنید تا دانلود و نصب آپدیت به اتمام برسد.

در این مدت از گوشی استفاده نکنید. بعد از آپدیت، دستگاه به طور اتوماتیک ریستارت می شود. بعد از آن، مجددا فیس آیدی آیفون x را امتحان کنید. اگر مشکل برطرف نشده بود، باز هم تنظیمات فیس آیدی را ریستارت کنید. اگر همچنان فیس آیدی ایراد داشت به مرحله بعد بروید.

ریست تمام تنظیمات آیفون x

ریست تمام تنظیمات گوشی نیز یکی از راه حل های رفع مشکل فیس آیدی می باشد. البته همان طور که می دانید، با این کار تمام تنظیمات روی آیفون x حذف می شود و اصطلاحاً به حالت پیش فرض کارخانه برمی گردد. بعد از آن دوباره تنظیمات فیس آیدی را انجام دهید. اگر با ریست کامل آیفون x نیزمشکل شما حل نشد، دیگر مطمئن باشید که فیس آیدی شما مشکل سخت افزاری دارد و باید به یک تعمیرکار معتبر مراجعه کنید.