تعمیر آیفون xs max

تعویض صفحه نمایش آیفون XS max

۷/۳۹۰ میلیون تومان

هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما گرفته نمی شود.چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشد،شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

آیفون XS max، در تاریخ ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۱۸ همراه با آیفون XS و آیفون XR عرضه شد. XS max دارای صفحه نمایش 6٫۵ اینچ و تراکم ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ می باشد. طبق گفته اپل باتری بزرگتری نسبت به نوع های دیگر آیفون دارد که طول عمر باتری آن را در حدود یک ساعت افزایش می دهد.

ما احساس شما را پس از صدمه دیدن گوشیتان درک می کنیم. به همین دلیل ساعت های زیادی برای کسب مهارت و آموزش تکنسین های خود صرف کرده ایم که دردانه الکترونیکی تان را سالم و مثل روز اول به شما برگردانیم. هم اکنون به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید

مشکلات رایج گوشی آیفون XS max

placeholder

آسیب دیدگی صفحه نمایش

placeholder

آب خوردگی

placeholder

شارژ نگه نداشتن باطری

placeholder

اشکال در تشخیص چهره

تعمیرات دیگر گوشی آیفون XS max

۱/۶۹۰ میلیون تومان

تعویض باطری آیفون XS max

ادامه

۹۹۹ هزار تومان

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون XS max

ادامه

۱/۴۹۰ میلیون تومان

تعویض پورت شارژ آیفون XS max

ادامه

۲/۴۰۰ میلیون تومان

تعویض دوربین اصلی آیفون XS max

ادامه

??? میلیون تومان

تعویض دوربین سلفی آیفون XS max

ادامه

۳/۵۰۰ میلیون تومان

تعویض بدنه اصلی آیفون XS max

ادامه

برای اطلاع از سایر خدمات با ما تماس بگیرید.

معرفی آیفون xs max

در این مقاله قصد داریم دو نمونه از رایج ‌ترین آسیب ‌هایی که ممکن است منجر به تعمیر آیفون xs max شوند را به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی در این خصوص در اختیارتان قرار دهیم.

کمپانی اپل با طراحی بی ‌نظیر و کیفیت بالای محصولات خود شهرت جهانی دارد. در سرتاسر دنیا گوشی‌ های تولید این کمپانی به ظرافت توأم باکیفیت معروفند. هرسال طرفداران محصولات این شرکت منتظر مدل‌ های جدید و تکنولوژی‌ های نوین استفاده ‌شده در محصولات اپل هستند. جدیدترین گوشی تولید این کمپانی با مدل آیفون xs max نیز مانند سایر مدل ‌های قبل از خود پیشتاز عرصه رقابت ‌های فناوری ‌های نوین تلفن ‌های هوشمند بوده است. این گوشی ‌ها دارای کیفیت بالا و ظرافت چشمگیری هستند اما این مدل از گوشی‌ های آیفون نیز مانند هر محصول زاده ‌ی تکنولوژی ممکن است دچار خرابی و یا آسیب شود.

در ماه سپتامبر سال 2018 یکی از گران ‌قیمت‌ترین گوشی‌ های تولید کمپانی اپل به دنیا معرفی شد. این مدل از گوشی‌ های اپل نظرات بسیاری را به‌ سوی خود جلب کرد و افراد کثیری برای خرید این مدل بسیار زیبا و پیشرفته از گوشی ‌های اپل به‌ سوی فروشگاه‌ های اپل هجوم بردند. طراحی بسیار زیبای مورد استفاده در این گوشی موجب شد خریداران و طرفداران اپل حتی راضی به پرداخت هزینه بسیار بالا برای خرید این محصول زیبا و باکیفیت باشند.

این گوشی دارای وزن 208 گرم و صفحه 6.5 اینچی هست و در رنگ ‌های اسپیس گری، نقره‌ای و طلایی به بازار عرضه شد. این گوشی برخلاف دیگر مدل‌ های سابق اپل دارای شارژر بی‌ سیم است. یک دوربین دوگانه 12 مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 7 مگا پیکسلی در قسمت بالایی صفحه این گوشی قرار دارد. آیفون xs max با سه حجم حافظه 64، 256 و 512 گیگابایتی در فروشگاه‌ ها موجود است که از سیستم‌ عامل iOS 12 پشتیبانی می‌کند. با وجود کیفیت بالای قطعاتی که در این گوشی به‌کاررفته است، هنوز هم احتمال وارد شدن آسیب مخصوصاً به ال سی دی ظریف و باتری لیتیوم یونی آن وجود دارد. در ادامه نکاتی در خصوص تعمیر آیفون xs max و به ‌ویژه درباره تعمیر ال سی دی و باتری این گوشی‌ ها خواهیم گفت.

تعمیر آیفون xs max

تعمیر آیفون xs max

آیفون xs max دارای قیمت بسیار بالایی است اما با این ‌وجود از فناوری بسیار پیشرفته و دقیق برخوردار است که هر کاربری را خشنود می‌کند؛ بنابراین استفاده از این دستگاه ‌های هوشمند نیازمند مراقبت بالا و حساسیت زیادی است. اگر هرکدام از قطعات این گوشی‌های گران‌ قیمت دچار عیب شود، توصیه اکید ما این است که حتماً به دنبال یک تعمیرکار حرفه‌ ای باشید تا از حفظ کیفیت دستگاه تلفن همراهتان مطمئن شوید و از بروز مشکلات دیگر جلوگیری شود.

گوشی آیفون xs max یک گوشی معمولی نیست که هرکسی قادر به تعمیر آن باشد. یک تعمیرکار مجرب آموزش‌ دیده در مراکز معتمد می‌تواند از پس تعمیر مطمئن این گوشی ‌ها برآید. کمپانی اپل در طراحی و تولید این مدل از گوشی‌ های خود نهایت دقت و ظرافت را به‌ کاربرده است پس برای تعمیر آن نیز نیاز به ‌صرف وقت زیاد و دقت بالایی است که کیفیت این گوشی ‌ها حفظ شود. دو نمونه از رایج‌ ترین مشکلاتی که ممکن است برای هر گوشی ‌ای ازجمله آیفون xs max پیش بیاید شکسته شدن و خرابی ال سی دی و باتری و در نتیجه تعمیر آیفون xs max است.

شکسته شدن و ترک برداشتن ال سی دی آیفون در نتیجه سهل ‌انگاری و یا ضربه دیدن گوشی اتفاق می ‌افتد که بدون شک یکی از ناخوشایندترین اتفاق ‌های رخ‌ داده است. در برخی موارد نیز وارد شدن فشار بیش از توان تحمل دستگاه نیز موجب بروز آسیب به دستگاه میشود. مثلاً هنگامی‌ که گوشی را در جیب پشت شلوار خود قرار میدهیم ممکن است در اثر نشستن بر روی آن موجب آسیب به دستگاه شوید و ال سی دی آیفون xs max شما نیاز به تعمیر پیدا کند. علاوه بر این، در نظر داشته باشید که آسیب به ال سی دی و یا باتری این گوشی ‌ها ممکن است به سایر قطعات آن نیز آسیب وارد کند. باتری ‌های این دستگاه ‌ها نیز در طول زمان ظرفیت حداکثری خود را از دست می‌دهند و نیاز به تعویض دارند. در ادامه اطلاعاتی درباره هریک از این موارد در اختیار شما قرار میدهیم.

تعمیر آیفون xs max

تعمیر ال سی دی آیفون xs max

در اکثر موارد آسیب به ال سی دی آیفون xs max در اثر اصابت ضربه و یا افتادن این گوشی‌ ها از دست صاحبان آن ‌ها اتفاق می ‌افتد که موجب آسیب جدی به ال سی دی بسیار ظریف و باکیفیت آن‌ ها میشود. قبل از هر چیز توصیه میکنیم در استفاده از این گوشی‌ های گران ‌قیمت، نهایت دقت و مراقبت خود را به کار بگیرید؛ اما در صورت وقوع یک اتفاق ناگهانی، به دنبال یک مرکز تعمیر تخصصی آیفون مطمئن باشید. به این نکته دقت داشته باشید که برای تعمیر ال سی دی آیفون xs max نیاز به تجهیزات متناسب با مدل این برند شناخته ‌شده است. تعمیرکاران و متخصصان در این حوزه باید پیشرفته‌ ترین و مدرن‌ ترین ابزارها جهت تعمیر آیفون xs max را در اختیار داشته باشند تا از وقوع مشکلات دیگر و هزینه ‌های اضافی حین تعمیر ال سی دی آیفون xs max جلوگیری شود.

تعمیر آیفون xs max

تعمیر باتری آیفون xs max

باتری ‌های گوشی اپل دارای طراحی منحصربه ‌فردی است. شرکت اپل باتری آیفون xs max خود را طوری طراحی کرده است که قدرت باتری متناسب با نیاز دستگاه باشد. پس مدتی استفاده از گوشی ‌های آیفون xs max متوجه میشوید که باتری این مدل از گوشی ‌های اپل دچار زوال قدرت خود شدند. بدین معنی که دیگر مانند روز اول شارژ حفظ نمیکنند. یک باتری سالم باید 24 ساعت بدون نیاز به اتصال به شارژر کارایی خود را حفظ کند.

باتری ‌های لیتیومی به‌کاررفته در گوشی ‌های اپل پس از گذشت مدتی نیاز به تعویض و تعمیر دارند. دقت داشته باشید که میزان استفاده شما از تلفن همراه نیز در این موضوع بی ‌تأثیر نیست. مثلاً برخی کاربران بیش از 5 ساعت در روز بی‌ وقفه از گوشی آیفون xs max خود استفاده میکنند و این موضوع سبب میشود که باتری تلفن همراه آنها زودتر از موعد نیاز به تعمیر پیدا کند. بنابراین اگر متوجه شدید که تعمیر باتری آیفون xs max شما الزامی میباشد حتماً به یکی از مراکز مورد اعتماد در زمینه تعمیر تخصصی آیفون بروید و از اصل بودن باتری نصبی خریداری ‌شده خود اطمینان حاصل کنید.

قیمت باتری آیفون xs max نسبت به سایر مدل ‌های اپل بیشتر است. اما در نظر داشته باشید که قیمت این قطعه در مقایسه با سایر قطعات گوشی ‌های اپل کمتر است. باتری ‌های موجود در بازار انواع متفاوتی دارند. نوع اورجینال این باتری ‌ها از قیمت بیشتری برخوردارند و کیفیت بالاتری دارند. دقت داشته باشید که هنگام تعمیر باتری آیفون xs max خود از نسخه اورجینال آن استفاده شود. درصورتیکه از نسخه غیر اصل استفاده شود امکان بروز خسارت ‌های بیشتری به دستگاه شما از جمله آتش گرفتن و یا انفجار آن وجود دارد.

تعمیر آیفون xs max

برای تعمیر آیفون xs max به چه کسی مراجعه کنیم؟

ظرافت چشمگیر مورد استفاده در طراحی گوشی‌ های آیفون xs max مستلزم ابزار بسیار دقیق و منحصر به ‌فرد برای تعمیر این دستگاه گران ‌قیمت است. علاوه بر ظرافت، گران‌ قیمت بودن دستگاه نیز دغدغه ایست که اکثر کاربران این دستگاه ‌ها هنگام آسیب ‌دیدگی تلفن همراه خود خواهد داشت. به‌هیچ ‌وجه خودتان اقدام به تعمیر ال سی دی و باتری آیفون xs max نکنید. مگر اینکه شما یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر آیفون xs max باشید. درصورتی‌که مشکلاتی همچون ضرب ‌دیدگی ال سی دی آیفون xs max و یا معیوب بودن باتری این مدل از گوشی ‌ها را مشاهده کردید حتماً به دنبال یک متخصص و تعمیرکار حرفه ‌ای باشید و از خدمات اصل آن مطمئن شوید.

برای کسانی که قیمت بسیار بالایی برای خرید آیفون xs max کرده ‌اند قطعاً بسیار ناخوشایند خواهد بود که در اثر یک سهل ‌انگاری ال سی دی گوشی آنها دچار آسیب شود و یا باتری گوشی‌ شان دیگر جوابگوی نیاز آنها نباشد. برای حل این مشکل سریعاً به سراغ یک متخصص برای تعمیر ال سی دی آیفون xs max باشید و برای تعمیر باتری xs max حتماً از اصل بودن باتری اطمینان حاصل کنید. بسیار پیش‌آمده است که نصب شدن یک باتری فیک بر روی آیفون xs max سبب بروز آسیب‌ های بیشتری شده و کاربران این گوشی ‌ها مجبور به پرداخت هزینه‌ های گزافی در جهت تعمیر تلفن همراه خود شده ‌اند. با توجه به اینکه کمپانی اپل در ایران نمایندگی ندارد اما افرادی هستند که در زمینه تعمیر تخصصی اپل آموزش‌دیده ‌اند و در این زمینه فعالیت می‌کنند. پس حتماً یکی از این افراد گزینه مناسبی برای تعمیر تلفن همراه شما خواهد بود.