باطری ایفون

باتری آیفون

باتری آیفون را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این مدل ها مناسب برای گوشی های آیفون مختلف خواهند بود. توجه داشته باشید که قیمت باتری آیفون نیز مناسب است و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. همچنین توجه داشته باشید که جهت نصب باتری بهتر است به یک متخصص در این زمینه مراجعه نمایید. جهت تعویض باتری موبایل راه دشواری پیش رو نخواهید داشت اما به دلیل حساسیت این موضوع بهتر است تعویض کردن باتری ایفون را حتما به یک متخصص بسپارید تا بتوانید بهترین نتیجه را شاهد باشید. جهت تعویض باتری گوشی ایفون تنها کافی است با ما تماس بگیرید و یا در سایت “موبایل فیکس” درخواست خود را ثبت نماید تا تکنسینهای ما در اسرع وقت باتری آیفون شما را در منزل یا محل کارتان بدون هیچگونه هزینه اضافی تعویض نمایند.

موبایل فیکس هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما دریافت نمی کند و چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشود، شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

قیمت انواع باطری آیفون

آیفون 13 پرو مکس

باتری آیفون 13 پرو مکس

Apple iPhone 13 pro max

4,400,000تومان

144 کاردانو(ADA)

738 ترون(TRX)

موجود
آیفون 13 پرو

باتری آیفون 13 پرو

Apple iPhone 13 pro

3,900,000تومان

127 کاردانو(ADA)

654 ترون(TRX)

موجود
آیفون 13

باتری آیفون 13

Apple iPhone 13

3,500,000تومان

114 کاردانو(ADA)

587 ترون(TRX)

موجود
آیفون 13 مینی

باتری آیفون 13مینی

Apple iPhone 13 mini

3,500,000تومان

114 کاردانو(ADA)

587 ترون(TRX)

موجود

باتری آیفون 12 پرو مکس

Apple iPhone 12 pro max

3,500,000تومان

114 کاردانو(ADA)

587 ترون(TRX)

موجود

باتری آیفون 12 پرو

Apple iPhone 12 pro

3,100,000تومان

101 کاردانو(ADA)

520 ترون(TRX)

موجود

باتری آیفون 12

Apple iPhone 12

2,900,000تومان

95 کاردانو(ADA)

486 ترون(TRX)

موجود

باتری ایفون 12 مینی

Apple iPhone 12 mini

2,900,000تومان

95 کاردانو(ADA)

486 ترون(TRX)

موجود

باتری آیفون اس ای 2

Apple iPhone SE 2

1,500,000تومان

49 کاردانو(ADA)

252 ترون(TRX)

موجود

باتری آیفون 11 پرو مکس

Apple iPhone 11 pro max

2,900,000تومان

95 کاردانو(ADA)

486 ترون(TRX)

موجود

باتری آیفون 11 پرو

Apple iPhone 11 pro

2,700,000تومان

88 کاردانو(ADA)

453 ترون(TRX)

موجود

باتری ایفون 11

Apple iPhone 11

1,990,000تومان

65 کاردانو(ADA)

334 ترون(TRX)

موجود

باتری آیفون ایکس اس مکس

Apple iPhone XS max

1,990,000تومان

موجود

باتری ایفون ایکس اس

Apple iPhone XS

1,590,000تومان

موجود

باتری آیفون ایکس آر

Apple iPhone XR

1,490,000تومان

موجود

باتری آیفون ایکس

Apple iPhone X

1,390,000تومان

موجود

باتری آیفون 8 پلاس

Apple iPhone 8 plus

1,200,000تومان

موجود

باتری آیفون 8

Apple iPhone 8

949,000تومان

موجود

باتری آیفون 7 پلاس

Apple iPhone 7 plus

990,000تومان

موجود

باتری آیفون 7

Apple iPhone 7

849,000تومان

موجود

باتری ایفون 6 اس پلاس

Apple iPhone 6S plus

949,000تومان

موجود

باتری ایفون 6 اس

Apple iPhone 6S

749,000تومان

موجود

باتری آیفون 6 پلاس

Apple iPhone 6 plus

899,000تومان

موجود

باتری ایفون 6

Apple iPhone 6

699,000تومان

موجود

باتری ایفون 5 اس

Apple iPhone 5S

549,000تومان

موجود

باتری آیفون 5

Apple iPhone 5

549,000تومان

موجود

باتری آیفون اس ای

Apple iPhone SE

699,000تومان

موجود

قیمت انواع باتری اپل واچ

اپل واچ s1باتری اپل واچ S1

Apple watch S1

38mm

تماس بگیرید

موجود

اپل واچ s1باتری اپل واچ s1

Apple watch s1

42mm

تماس بگیرید

موجود

apple watch S2باتری اپل واچ s2

Apple watch s2

38mm

تماس بگیرید

موجود

اپل واچ S2باتری اپل واچ S2

Apple watch S2

42mm

تماس بگیرید

موجود

قیمت انواع باتری آیپد

باطری آیپد 1

iPad 1

تماس بگیرید

موجود

باطری آیپد 2

iPad 2

۴۹۰ هزار تومان

موجود

باطری آیپد 3

iPad 3

۵۵۰ هزار تومان

موجود

باطری آیپد 4

iPad 4

۶۰۰ هزار تومان

موجود

باطری آیپد ایر

iPad air

۸۵۰ هزار تومان

موجود

باطری آیپد ایر 2

iPad air 2

۱/۱۰۰ میلیون تومان

موجود

باطری آیپد مینی 1,2,3,4

iPad mini 1,2,3,4

تماس بگیرید

موجود

باطری آیپد پرو 12.9

iPad pro 12.9

تماس بگیرید

موجود

باطری آیپد 9.7

iPad 9.7

تماس بگیرید

موجود

 برای اطلاع از سایر خدمات با ما تماس بگیرید.

باتری آیفون

باتری آیفون یکی از با کیفیت ترین باتری ها می باشد و دارای گارانتی شش ماهه است و از چند قسمت تشکیل شده است؛ آند، کاتد و الکترودهایی که برای انتقال یون های مثبت هستند. این نوع باطری ها به دلیل نوع هوشمند بودن گوشی آیفون به صورت لیتیوم یونی ساخته شده است. لیتیوم یونی با استفاده از یک کاتد اکسید فلزی از نیکل، کبالت، منگنز، ترکیب آهن و آند که لیتیوم یون ها را در بردارد و همچنین از یک الکلتولیت نمک لیتیوم تشکیل می شود.

نکاتی که درباره باتری آیفون باید بدانید

1. سعی کنید همیشه از شارژ های اصلی برای شارژ کردن باتری استفاده کنید

2 . دقت داشته باشید لازم نیست گوشی خود را به صورت مدام به شارژ بزنید، به همین دلیل موبایل خود را زیاد شارژ نکنید.

3 . هنگامی که موبایل شما به شارژ وصل است، با آن هیچگونه کاری را انجام ندهید، این کار باعث می شود انرژی زیادی در باطری شما ایجاد و موجب باد کردن باطری موبایل شود.

4 . زمانی که با موبایل خود از برنامه های سنگین و یا زمانی که در طولانی مدت با آن کار می کنید، موجب می شود موبایل شما داغ شود، برای اینکه آسیبی به باتری موبایل اپل شما نرسد باید آن را در فضاهایی با دمای پایین مناسب و خنک قرار بدهید.

5. هنگامی که شارژ باتری آیفون به حداقل می رسد، از کار کردن با آن خودداری کنید.

6 . هنگامی که باطری و یا شارژر شما داغ می شوند و یا هر باطری و شارژر دیگری، از استفاده کردن با آن ها اجتناب کنید و تا زمانی که خنک می شوند صبور باشید.

7. سعی کنید قبل از اینکه شارژ موبایل شما به کمتر از 20 درصد رسید آن را به شارژر متصل کنید و زمانیکه به هشتاد درصد رسید آن را از شارژر جدا کنید.

باتری آیفون

نقش اپلیکیشن در باتری آیفون

در باتری موبایل اپل اپلیکیشن هایی که باز هستند، در طول عمر باطری موبایل کمک چندانی نمی کند و در افزایش طول عمر باطری نقشی ندارند. چرا که شرکت اپل این ادعا دارد و ضمانت داده است مولتی تسک بودن و چند کاره بودن نسخه های به روز باطری ios را خالی نمی کنند. به این دلیل که این اپلیکیشن ها ” فریز ” شده هستند، ولی در همین موارد یک سری برنامه ها نیز استثنایی می باشند، مانند: پخش موسیقی و اپلیکیشن های موقعیت مکان.

نقش کالیبره کردن برای طول عمر باتری

برای اینکه از میزان شارژی که مانده است اطلاع داشته باشیم، نمی توانیم از اندازه گیری فیزیکی استفاده کنیم. به همین دلیل شرکت آیفون الگوریتمی طراحی کرده است که تخمین شارژ به ما ارائه شود. نقش کالیبره کردن برای طول عمر باتری این است که می توان از گوشی تا وقتی که شارژ باطری آن کاملا تمام می شود و بعد از آن باطری را به شارژ صد در صد می رساند، یک تخمین زده شود که به عدد واقعی نزدیک باشد اما در حقیقت این کار کمکی به افزایش عمر باطری نخواهد کرد.

به همین دلیل شرکت اپل کالیبره کردن را به مشتریان خود در ماه فقط یک بار پیشنهاد می کند . اما اگر به طور مدام از موبایل آیفون خود استفاده می کنید جای نگرانی برای کالیبره کردن موبایل خود را نداشته باشید ، چون کالیبره کردن از نظر الکتریکی و شیمیایی مزایای بسیاری دارد. شما می توانید برای تعویض باتری گوشی آیفون خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما موبایل شما را در محل شما تعمیر کنند.

 

باطری آیفون

آسیب هایی که به باتری وارد می شود

یکی از نگرانی هایی که برای کاربران همیشه وجود داشته است ، شارژ شدن صد در صد باتری ایفون بوده است . اما این مسئله با شارژ شدن زیاد باطری متفاوت است. شارژ شدن زیاد باطری یعنی بعد از اینکه باطری به صد در صد شارژ رسید ، همچنان موبایل شما به شارژر وصل باشد. به همین دلیل که کاربران آیفون این نگرانی را دیگر نداشته باشند، شرکت آیفون یک سری مکانیسم های حفاظتی و امکانات جدیدی را ارائه داده است. این مکانیسم به این صورت است، هنگامی که باطری موبایل آیفون پر شود و در همان زمان همچنان موبایل به شارژر وصل باشد به طور خودکار تا نود و نه درصد شارژ می شود و بعد شارژ آن صد در صد پر می شود.

این روند تا زمانی که موبایل به شارژ وصل باشد همچنان ادامه دارد . اما در عین حال اعلان شارژ میزان را صد در صد نشان می دهد که کاربران دچار گنگی نشوند. در خیلی از مواقع همه ی ما نگرانی خالی شدن آی دیوایس های خود از شارژ هستیم. اما باطری هایی لیتیومی هستند همیشه هنگامی که خاموش می شوند مقدار کمی شارژ الکتریکی در خود ذخیره می کنند. این کار از آسیب به باطری جلوگیری می کند و دیگر آسیبی به باطری و یا موبایل آیفون وارد نمی شود.

مواردی که به باطری آسیب وارد می کند

اگر باتری گوشی آیفون شما به طور کامل خالی باشد و شما از موبایل خود در مدت حداقل دوماه استفاده نکنید به باتری آیفون و موبایل شما آسیب وارد می شود. به این دلیل که موبایل حتی در زمانی که خاموش است به طور خودکار از مقداری شارژ ذخیره شده استفاده می کند و در همین حین به مرور زمان مقدار کمی از شارژ که در ظرفیت باطری وجود داشته کم می شود و آن مقدار اندک شارژی که ذخیره بوده است را از دست می دهد . برای تعویض باتری ایفون کافیست فرمی که در سایت موجود می باشد را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

چطور عمر باتری گوشی آیفون را به حداکثر برسانیم؟

منظور از عبارت «ماندگاری باتری»، مدت‌زمانی است که دستگاه قبل از نیاز به شارژ مجدد، کار می‌کند. ولی عبارت «عمر باتری»، به مدت‌زمانی گفته می‌شود که باطری قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد، دوام می‌آورد.یکی از عواملی که در دوام باطری مؤثر است، مجموعه کارهایی است که با گوشی انجام می‌دهید.

البته فرقی ندارد چطور از گوشی خود استفاده می‌کنید. همیشه راه‌هایی برای کمک به افزایش طول عمر باتری موبایل ایفون وجود دارد. در حقیقت، طول عمر باتری وابسته به «سن شیمیایی» آن است. سن شیمیایی باطری باگذشت زمان زیاد نمی‌شود و به عوامل دیگری مانند تعداد دفعاتی که شارژ می‌کنید و به نحوه‌ی مراقبت از آن، بستگی دارد.

بعضی از کارهایی که برای به حداکثر رساندن سن شیمیایی باطری مناسب هستند را در بخش‌های قبل، نام بردیم. ازجمله این کارها می‌توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  •  زمانی که می‌خواهید برای مدت طولانی با گوشی کارکنید، آن را نیمه شارژ نگه‌دارید.
  • گوشی را در معرض آفتاب مستقیم قرار ندهید.

باتری ایفون

بالا رفتن سن شیمیایی باتری گوشی آیفون چه تأثیری در عملکرد گوشی دارد؟

تمام باتری‌های گوشی‌‌ها، اجزای مصرفی هستند که با افزایش سن شیمیایی، کارایی آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. با پیر شدن شیمیایی باتری موبایل اپل، میزان شارژی که قادر به نگهداری آن می باشد، کاهش می‌یابد. درنتیجه، در فاصله‌های کوتاه‌تری به شارژ مجدد نیاز پیدا می‌کند. همچنین ممکن است توانایی باتری در ارائه‌ی حداکثر عملکرد خود هم کاهش پیدا کند.

زیرا گوشی برای اینکه بتواند به‌درستی کار کند، باید قادر باشد، هرلحظه از باطری نیرو جذب کند. یکی از ویژگی‌هایی که بر روی این انتقال نیروی آنی تأثیر می‌گذارد، امپدانس باتری ایفون است. باتری‌های دارای امپدانس بالا، ممکن است قادر به تأمین انرژی کافی برای دستگاه نباشند.

همراه با بالا رفتن سن شیمیایی باتری، امپدانس باتری موبایل ایفون هم افزایش پیدا می‌کند. البته امپدانس باتری، زمانی که شارژ گوشی کم می‌شود و یا گوشی در محیط سرد قرار می‌گیرد هم به‌صورت موقت افزایش پیدا می‌کند. ولی زمانی که سن شیمیایی باتری بالا باشد، افزایش امپدانس به شکل قابل‌توجهی زیاد خواهد شد. وقتی نیرو از باتری‌هایی با سطح امپدانس بالا جذب می‎شود، ولتاژ باتری به مقدار بیشتری کاهش می‎یابد.

وسایل الکترونیکی مانند حافظه‌ی داخلی گوشی، مدارهای تغذیه و خود باتری موبایل اپل، برای کارکرد صحیح به حداقل ولتاژ نیاز دارند. زمانی که ولتاژ به‌قدری کاهش پیدا کند که سیستم مدیریت نیرو، نتواند عملیات اجرای گوشی را با توانایی کامل خود پشتیبانی کند، سیستم برای حفظ این قطعات الکترونیکی، خاموش می‎شود. این خاموش شدن دستگاه، ممکن است ازنظر کاربران غیرمنتظره به نظر برسد. ولی ازنظر گوشی، یک واکنش عمدی است. شما می‌توانید برای تعمیر باتری آیفون خود با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی شما را راهنمایی نمایند با همچنین می‌توانید از طریق فرم موجود در سایت اطلاعات خود را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی گوشی ایفون

زمانی که شارژ بموبایل شما کم باشد، سن شیمیایی باتری بالا برود و یا گوشی در معرض هوای سرد قرار بگیرد، امکان خاموش شدن ناگهانی گوشی ایفون وجود دارد. با شدید شدن این عوامل، ممکن است خاموش شدن دستگاه، برای دفعات بیشتری اتفاق بیفتد. البته اگر فقط مشکل شارژ کم باطری یا قرار گرفتن در معرض هوای سرد باشد، این خاموش شدن‌ها موقتی می باشد. ولی اگر موضوع پیر شدن باطری ازنظر شیمیایی باشد، این مشکل مدام تکرار می‌شود. در چنین حالتی، برای بهبود عملکرد گوشی ایفون، باید باتری دستگاه را تعویض کنید.

نرم‌افزاری برای پیش‌بینی خراب شدن باتری

گوشی‌های ایفون 8 و مدل‌های بالاتر، دارای نرم‎افزار و سخت‌افزارهایی پیشرفته هستند که به‌صورت دقیق انرژی و توانایی باتری آیفون را برای به حداکثر رساندن عملکرد کلی سیستم، بررسی می‌کنند. باوجود چنین نرم‌افزاری، گوشی ایفون می‌تواند امکان خاموش شدن ناگهانی دستگاه را قبل از رخ دادن آن، پیش‌بینی کند. در ادامه با چند مورد از این نرم‌افزارها آشنا خواهید شد.

نرم‌افزار تشخیص سلامت

برای گوشی ایفون 6 و مدل‌های بالاتر آن، نرم‌افزاری برای تشخیص سلامت باتری گوشی ایجاد شده است که ویژگی‌های باطری را به کاربر نشان می‌دهد و در صورت نیاز به تعویض باتری آیفون، این موضوع را اعلام می‌کند. می‌توانید این برنامه را در Settings > Battery > Battery Health گوشی خود پیدا کنید.

بخش تشخیص حداکثر ظرفیت

این صفحه‌ در گوشی‌های ایفون، شامل اطلاعاتی در مورد حداکثر ظرفیت باتری و حداکثر توانایی عملکرد آن است. این بخش، با توجه به سن باتری، حداکثر میزان عملکرد آن را اندازه‌گیری می‌کند. با توجه به مدت‌زمانی که از ساخت گوشی ایفون می‌گذرد و همچنین سن شیمیایی باتری، این برنامه ممکن است ظرفیت باتری ایفون را کمی کمتر از 100 درصد نشان دهد.

ظرفیت باتری ایفونیک باتری موبایل ایفون معمولی، به شکلی طراحی‌شده است که در شرایط عادی، بعد از گذراندن 500 چرخه‌ی شارژ، حداکثر 80 در صد از ظرفیت خود را حفظ کند. با کاهش ظرفیت باتری، توانایی آن در ارائه‌ی حداکثر عملکرد نیز پایین می‌آید. در این حالت، ممکن است پیام‌هایی مانند تصویر زیر دریافت کنید.

چطور بفهمیم باتری ایفون کاملاً سالم است یا نه؟

برای فهمیدن این موضوع، می‌توانید صفحه‌ی سلامت آن را چک کنید. درصورتی‌که باتری آیفون، از حداکثر توانایی خود پشتیبانی ‌کند، این پیام را مشاهده خواهید کرد: «در حال حاضر باتری شما از حداکثر عملکرد طبیعی خود پشتیبانی می‌کند.» یا اگر باتری شما دچار مشکل شده بود برای تعویض باتری ایفون کافیست با شماره های ما تماس بگیرید تا کارشناشان ما در مکان مورد نظر شما تلفن همراه شما را تعمیر و به شما تحویل دهند.

چه زمانی باتری آیفون تحت کنترل سیستم مدیریت عملکرد قرار می‌گیرد؟

همانطور که گفتیم، این اتفاق زمانی پیش می آید که باتری ایفون عملکرد طبیعی نداشته باشد. در این حالت، این پیام را مشاهده خواهید کرد: «این گوشی به صورت ناگهانی خاموش شد، زیرا باطری قادر به تأمین حداکثر توان لازم برای اجرای برنامه‌ها نبود. برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، سیستم مدیریت عملکرد فعال‌شده است». البته امکان غیرفعال کردن این ویژگی وجود دارد. ولی در صورت غیرفعال کردن سیستم مدیریت عملکرد ایفون، دیگر نمی‌توانید آن را روشن کنید. در صورتی که گوشی دوباره به صورت ناگهانی خاموش شود، سیستم مدیریت عملکرد ایفون به شکل خودکار دوباره روشن خواهد شد.

باتری آیفون

جمع‌بندی

گوشی آیفون برای ارائه‌ی تجربه راحت و ساده برای کاربران طراحی‌شده‌ است. درواقع، باطری یکی از حوزه‌های مهم تکنولوژی محسوب می‌شود و دارای فناوری پیچیده‌ای است که متغیرهای زیادی را تحت کنترل دارد. توجه داشته باشید که تمام باتری‌های قابل شارژ، وسایل مصرفی محسوب می‌شوند و عمر محدودی دارند. زمانی که ظرفیت و عملکرد باتری کاهش پیدا کند، باید آن را تعویض کنیم، زیرا کاهش کارایی باتری بر روی عملکرد گوشی ایفون هم تأثیر می‌گذارد. شما میتوانید برای تعویض باتری آیفون با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شما را راهنمایی کنند.