با توجه به کیفیت بالای محصولات شرکت اپل و استقبال مردم از این محصولات نیاز است تا فروشگاه ها و مکان هایی برای عرضه تعمیرات تخصصی اپل ایجاد شود تا افراد با مراجعه به آن ها بتوانند بهترین و بالاترین خدمات را دریافت کنند.

تعمیرات تخصصی اپل

تعمیرات و خدمات کلی نمایندگی اپل شامل دو نوع از خدمات می باشد که به بهترین نحو به کاربر ارائه می شود.

خدمات فروش:

این خدمات شامل ارائه مشاوره کامل در زمینه محصول مورد نظر و راهنمایی برای کسب بهترین اطلاعات در مورد تولیدات شرکت اپل می باشد. مشاور شما در طول مدت خرید در کنار شماست و با دادن اطلاعات دقیق و درست در مورد محصول و با توجه به بودجه و نیاز شما را به سمت خرید یک محصول بی نقص و عالی می برد. نکته مثبت در مورد این خدمات رایگان بودن آن ها و همچنین صبوری پرسنل بخش مشاوره و خدمات فروش است.

خدمات پس از فروش:

خدمات پس از فروش نیز در این نمایندگی ها به مانند خدمات فروش کاملا رایگان بوده البته این خدمات شامل خدماتی که در لیست و فهرست شرکت وجود دارند خواهد بود و هر نوع آسیب یا نقصی شامل این خدمات نمی شود. این نمایندگی ها بهترین سرویس دهی برای انجام اکثر مشکلات سخت افزاری ، نرم افزاری و خدمات دیگر را به بهترین شیوه و با رضایت بالای مشتری انجام می دهند. شایان ذکر است که این نمایندگی ها خدمات محدود ارائه نمی دهند و شما می توانید برای هر نوع از خدمات برای هر نوع محصولی به آن ها مراجعه کرده و از خدمات رایگان آنها بهره مند شوید. این خدمات شامل تعویض اسکرین و تاچ گوشی موبایل آی فون ، تعویض و تعمیر صفحه کلید لپ تاپ های مک بوک ، تعمیر میکروفون و اسپیکر آی فون ، تعویض و تعمیر با تری گوشی های آی فون ، تعمیر مادر بورد مک بوک ، تعمیر کارت گرافیک مک بوک و …. را شامل می‌گردد.

زمانی که شما برای تعمیر محصول خود به یکی از فروشگاه ها یا نمایندگی های اپل مراجعه می کنید در ابتدا بهترین و متخصص ترین افراد برای مشاوره و راهنمایی وسیله شما را مورد بررسی قرار می دهند. سپس با دقت آن را مشاهده می کنند و ایراد احتمالی را کشف کرده و به شما اطلاع می دهند. در مرحله بعد در صورتی که شما با رضایت خودتان برای تعمیر محصول اقدام کردید یک سری دیگر از افراد متخصص و کار بلد برای رفع ایراد محصول شما دست به کار می شوند در در سریع ترین زمان ممکن ایرادات را رفع و محصول بی نقصی را به شما ارائه می دهند.

تعمیرات تخصصی آیفون

یکی از خدمات ارائه شده در این مراکز تعمیرات تخصصی آیفون است. با توجه به کارایی بسیار بالای گوشی های اپل و تقاضای بالای مردم برای خرید و استفاده از این گوشی ها بالطبع تقاضای مردم برای خدمات پس از فروش و تعمیرات آیفون نیز بالا خواهد رفت. به دلیل نوع خاص تولید این گوشی موبایل تعمیرات خاصی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. سرویس دهی منظم، استفاده از پرسنل با انگیزه و متعهد و متخصص و سرعت بالای کار از ویژگی های بخش تعمیرات آی فون در نمایندگی های اپل می باشد.

تعمیرات تخصصی مک بوک

بخش دیگر این نمایندگی ها بخش تعمیرات مک بوک می باشد. با توجه به گران بودن این محصولات و اقبال کمتر مردم نسبت به آیفون میزان مراجعات به این بخش زیاد نبوده و همچینین پرسنل این بخش زیاد نمی باشد. به عبارتی دیگر افراد زیادی تسلط کافی برای تعمیر این محصول را ندارند و قادر به رفع ایرادات احتمالی آن نمی باشند.

تعمیرات آی مک

یکی از محصول آل این وان شرکت اپل آی مک می باشد. طراحی این محصول به گونه ای است که متخصصان تعمیر آن انگشت شمارند و هر کسی توانایی ندارد تا ایرادات موجود در این محصول را شناسایی و رفع کند. مهم ترین نکته در تعمیر قطعات این محصول تفاوت چشم گیر آن با سایر آل این وان های موجود در بازار امروز می باشد پس نباید از هر متخصصی که ادعای تعمیر آل این وان ها را دارد تقاضا داشت تا بتواند آی مک را نیز تعمیر کند.

تعمیرات آی پاد

طراحی و تولید این محصول مختص به شرکت اپل می باشد و در کمتر کمپانی یک محصول با این ویژگی ها دیده می شود پس بنابراین محصول نو و منحصر به فرد نیاز به یک متخصص نو و منحصر به فرد برای تعمیر قطعات خواهد داشت. متخصصین این بخش باید به تمام ریزه کاری های سخت افزاری و نرم افزاری آن اشراف کامل داشته باشند و با توجه به پیشرفت روز افزون آی پاد نیاز است تا این افراد به صورت دوره ای در کارگاه ها و دوره های مختلف شرکت کرده تا خود را بروزرسانی کنند.

تعمیرات اپل واچ

بخش دیگر تعمیرات تخصصی اپل بخش تعمیرات اپل واچ است و معمولا افرادی که گوشی اپل دارند از این گجت هم استفاده می کنند. با توجه به کوچک بودن حجم محصول دقت برای تعمیر آن دو چندان است و نیاز داریم تا متخصصان مربوط به بخش اپل واچ از کارایی بالاتری نسبت به بقیه پرسنل برخوردار باشند.