تعمیر آیفون 6s

تعویض صفحه نمایش آیفون 6 اس

۱/۹۹۰ میلیون تومان

هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما گرفته نمی شود.چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشد،شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

طبیعی ست که شما عاشق این گوشی باشید، خوشدست، زیبا، با کیفیت
ما احساس شما را پس از صدمه دیدن گوشیتان درک می کنیم. گویی که قسمتی از وجودتان آسیب دیده است
ساعت های زیادی برای کسب مهارت و آموزش تکنسین های خود صرف کرده ایم که دردانه الکترونیکی تان را سالم به شما برگردانیم. مثل روز اول
هم اکنون به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید

مشکلات رایج گوشی آیفون 6 اس

placeholder

آسیب دیدگی صفحه نمایش

placeholder

آب خوردگی

placeholder

شارژ نگه نداشتن باطری

placeholder

مشکل اتصال پورت شارژ

تعمیرات دیگر گوشی آیفون 6 اس

۶۴۹ هزار تومان

تعویض باطری آیفون 6 اس

ادامه

۴۹۹ هزار تومان

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 6 اس

ادامه

۴۹۹ هزار تومان

تعویض پورت شارژ آیفون 6 اس

ادامه

۶۹۹ هزار تومان

تعویض دوربین اصلی آیفون 6 اس

ادامه

۴۴۹ هزار تومان

تعویض دوربین سلفی آیفون 6 اس

ادامه

۸۹۹ هزار تومان

تعویض بدنه اصلی آیفون 6 اس

ادامه

برای اطلاع از سایر خدمات با ما تماس بگیرید.

توضیحات

تعمیر آیفون 6s؛ تلفن همراه به یکی از پرکاربردترین ابزارهای دنیای امروز تبدیل‌شده‌اند که تقریباً انجام بسیاری از کارهای روزانه بدون آن‌ها غیرممکن است. برندهای مختلفی برای تولید تلفن همراه وجود دارند. برند آیفون یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده گوشی تلفن همراه است. شرکت آیفون مدل‌های متنوعی را هرساله روانه بازار می‌کند. یکی از بهترین مدل‌های تلفن همراه سری s هست که انواع مختلفی دارد و مدل 6s یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت است. باوجود کیفیت قطعات به‌کار رفته در گوشی‌های آیفون، بازهم امکان خرابی آن‌ها وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به تعمیر آیفون 6s اشاره ‌کنیم.

تعمیر آیفون 6s

گوشی تلفن همراه به دلیل کاربرد گسترده‌ای که در زندگی روزمره دارند، جز وسایل الکترونیکی هستند که میزان خرابی آن‌ها زیاد است. از طرفی با گسترش تکنولوژی و عرضه مدل های مختلف تلفن همراه، تعمیر آن‌ها نیز نیازمند تخصص و آموزش های مختلف است. به همین دلیل امروزه مراکزی در سراسر نقاط دنیا برای تعمیر تلفن های همراه به وجود آمده است. تعمیر گوشی های آیفون نیز از این امر مستثنا نیست. تعمیر آیفون 6s شامل اجزای مختلفی می‌شود، مثلاً تعمیر ال سی دی آیفون 6s، تعمیر باتری آیفون 6s و تعمیر دیگر بخش های این تلفن همراه هوشمند. البته مشکلاتی که منجر به تعمیر آیفون 6s ،می‌شود ممکن است به دلایل مختلفی باشد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

تعمیر آیفون 6s

 

یکی از نکاتی که برای تعمیر آیفون 6s باید به آن توجه کرد، مراجعه به مراکز معتبر است، زیرا گوشی آیفون شرکت اپل به نسبت انواع تلفن‌های همراه دیگر سهم کمی از بازار ایران را به خود اختصاص داده‌اند. طراحی و سیستم‌عامل اجراشده روی این گوشی ها نیز با انواع دیگر متفاوت است. به همین دلیل تعمیر این گوشی‌ها نیازمند تجربه و آموزش است. از طرفی به علت قیمت بالای انواع گوشی آیفون، اجزا و قطعات آن‌ها نیز قیمت بالایی دارند و تشخیص انواع اصلی از تقلبی آن‌ها کار راحتی نیست. به همین دلیل شما با مراجعه به مراکز معتبر می‌توانید از تهیه قطعات اورجینال با قیمتی مناسب اطمینان حاصل کنید.

نکته بعدی در تعمیر آیفون 6s توجه به مدل آن است. مدل 6s نیز مانند بسیاری از انواع گوشی آیفون در دو اندازه 6s plus و 6s به بازار عرضه‌شده است که تعمیر هرکدام از این مدل ها نیازمند آموزش‌های ویژه‌ای است. برای تعمیر آیفون 6S با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تعمیر ال سی دی آیفون 6s

ال سی دی جز قسمت هایی است که میزان خرابی آن بسیار زیاد است. دلایل مختلفی مانند افتادن، ضربه خوردن، قرار گرفتن در معرض آب یا فشار و … برای خراب شدن ال سی دی وجود دارد. ال سی دی تلفن همراه جز بخش هایی است که هرگونه آسیب به آن می‌تواند مانع از کارکردن کل گوشی شود و باید بلافاصله آن را تعویض یا تعمیر کرد. البته باید توجه داشته باشید که ال سی دی با گلس متفاوت است.

گلس شیشه‌ای گوشی‌های آیفون همان صفحه شیشه‌ای ضد خش و مقاومی می‌باشد که روی صفحه ال سی دی آیفون قرار می دهند، اما LCD آیفون 6s شامل بخش های مختلف تاچ و ال سی دی و گلس مقاوم روی آن‌هاست. در صورت خراب شدن تاچ یا ال سی دی شما نیازمند تعویض ال سی دی آیفون 6s خود هستید؛ اما اگر فقط گلس شیشه‌ای آن آسیب‌دیده باشد شما تنها باید آن را تعویض کنید و نیازی به تعویض کل ال سی دی نیست.

همچنین ال سی دی های تعویض شده اغلب دارای گارانتی هستند، پس یکی از راه های تشخیص مراکز تعمیر آیفون 6s معتبر، تضمین خدمات و گارانتی محصولات ارائه‌شده توسط آن‌هاست. شما می توانید برای تعمیر آیفون 6s خود از طریق سایت ثبت نام کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

 

تعمیر ایفون 6s

تعمیر ال سی دی آیفون 6s چقدر زمان نیاز دارد؟

تعمیر ال سی دی آیفون 6s، زمانی حدود یک تا دو روز نیاز دارد، زیرا برای تعمیر و تعویض lcd تجهیزات خاصی لازم است، ازاین‌رو تعمیر آن فرآیندی زمان‌بر است. پس از تعویض LCD حتماً تلفن همراه خود را تست کنید تا از درست کارکردن و هماهنگی بخش‌های مختلف آن مانند تاچ اطمینان حاصل کنید. اگر ال سی دی آیفون 6s شما آسیب‌دیده است، باید صبور باشید و با مراجعه به مراکز معتبر از خدمات تعمیر تلفن همراه کیفیت عالی و قیمتی مناسب بهره ببرید.

تعمیر باتری آیفون 6s

باتری‌ها همواره جز پر خرابی‌ترین اجزای تلفن‌های همراه هستند. نکات مهمی وجود دارد که شما باید برای افزایش عمر باتری خود از آن‌ها بهره ببرید؛ اما درهرصورت باتری تلفن همراه نیز مانند انواع باتری‌ها عمر مفیدی دارد و تا میزان خاصی می‌تواند شارژ و دشارژ شود. البته عمر باتری علاوه بر نحوه استفاده به میزان استفاده شما نیز بستگی دارد. مثلاً اگر شما زیاد از تلفن همراه خود استفاده می‌کنید، مسلماً دائماً نیازمند شارژ کردن آن هستید، به همین دلیل عمر باتری تلفن همراه شما کوتاه‌تر می‌شود. باتری آیفون 6s شما نیز از این امر مستثنا نیست و به‌مرورزمان دچار مشکل می‌شود.

اما باتری تلفن همراه کمی با باتری‌های دیگر موجود در بازار متفاوت است. باتری‌های موجود در تلفن همراه اغلب از نوع لیتیوم یونی هستند. افت توان و کیفیت شارژ دهی باتری‌های لیتیوم یونی نسبت به انواع باتری‌های دیگر فراوان است. هرچند مانند انواع باتری‌ها، راه‌های مختلفی برای افزایش طول عمر باتری لیتیوم یونی نیز وجود دارد، اما جلوگیری از افت کیفیت آن‌ها ناگزیر است. یکی از مهم‌ترین کارهایی که موجب افزایش عمر باتری لیتیوم یونی می‌شود، جلوگیری از داغ شدن گوشی است، به همین منظور غالباً با توصیه می‌شود هنگام شارژ شدن تلفن همراه از استفاده از آن خودداری کنید.

همچنین باتری تلفن همراه جز بخش‌هایی از گوشی است که به شدت به نوسانات برق حساس است. پس اگر شما در محلی زندگی می‌کنید که در معرض نوسانات شدید برق هستید، ما توصیه می‌کنیم حتماً از محافظ‌های برق استفاده کنید. برای تعمیر آیفون 6s با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

تعمیر باتری ایفون 6s

چطور باتری اورجینال را از باتری تقلبی تشخیص دهیم؟

همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شد، اورجینال بودن قطعات تعویضی یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید به آن‌ها توجه کنید. باتری تقلبی معمولاً زمان کوتاه‌تری شارژ نگه می‌دارند و عمر مفید آن‌ها زودتر کاهش پیدا می‌کند و شما مجدداً نیازمند تعویض باتری خود هستید. این امر می‌تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند. از طرفی برخی از انواع باتری‌های تقلبی با شارژ شدن کمی متورم شوند که این ویژگی یکی از نشانه‌های تقلبی بودن آن‌ هاست.

یکی دیگر از خطراتی که استفاده از باتری‌های تقلبی دارد امکان انفجار یا آتش گرفتن باتری است که ممکن است در اثر داغ شدن گوشی رخ دهد. تشخیص باتری اصلی و تقلبی آیفون 6s مانند سایر انواع گوش تلفن همراه کاری تخصصی است. به همین دلیل برای تعمیر آیفون 6s خود بهتر است به مراکز مجاز مراجعه کنید و خدمات آن‌ها بهره ببرید.

برای تعمیر باتری آیفون 6s چقدر زمان لازم است؟

معمولاً باتری جز قطعاتی است که تعمیر آن مانند دیگر اجزای تلفن همراه مانند برد یا LCD مرسوم نیست و در اغلب موارد کارشناسان تعمیر تلفن همراه به شما توصیه می‌کنند که باتری گوشی خود را تعویض کنید. البته در برخی موارد مشکل مربوط به اجزای مرتبط با باتری مانند سوکت‌های شارژ یا شارژر است که در این صورت امکان تعمیر آن‌ها وجود دارد. تعویض باتری آیفون 6s زمان زیادی نیاز ندارد و حتی خود شما نیز می‌توانید در منزل این کار را انجام دهید.

البته برای این کار شما به تعدادی وسایل ابتدایی نیاز دارید که باید آن‌ها را تهیه کنید. درصورتی‌که در تعمیر وسایل الکترونیکی سررشته ندارید، ما به شما توصیه می‌کنیم تا با مراجعه به مراکز معتبر تعمیر گوشی آیفون، از خدمات آن‌ها بهره ببرید. همچنین در موقع تعمیر آیفون 6s خود از گارانتی آن توسط مرکز ارائه‌شده مطمئن شوید؛ زیرا در صورت استفاده از باتری تقلبی، علاوه بر زیان مالی ممکن است خطرات جانی نیز در کمین شما باشند.

هزینه تعویض باتری آیفون 6s چقدر است؟

برای تعمیر باتری آیفون 6s لازم نیست هزینه زیادی بپردازید، زیرا دستمزد تعویض باتری برخلاف تعمیر سایر اجزای تلفن همراه بسیار پایین است و بیشتر مبلغی که شما پرداخت می‌کنید مربوط به هزینه خود باتری هست. همچنین چون باتری‌های تلفن همراه جز اجزای مصرفی محسوب می‌شوند به همین دلیل هزینه تولید آن‌ها نسبت به سایر اجزای تلفن همراه پایین‌تر است.

 

تعمیر آیفون 6s

سخن پایانی در مورد تعمیر آیفون 6s

تعمیر تلفن همراه به دلیل قیمت بالای تعویض گوشی آیفون 6s، اغلب موردتوجه بسیاری از افراد است و بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است. از طرفی به دلیل کاربرد گسترده گوشی های تلفن همراه در زندگی روزمره ما همواره مراجعه به مراکزی که تعمیر تلفن همراه ما را در کمترین زمان و هزینه و با استفاده از قطعات اصلی انجام دهند بسیار مهم است. LCD آیفون 6s یا باتری آن جز بخش‌هایی هستند که به نسبت بیشتر از سایر اجزای آیفون 6s خراب می‌شوند. ازاین‌رو بهتر است برای تعمیر باتری آیفون 6s، یا تعمیر برد آن و حتی تعمیر LCD آیفون 6s خود، با مراجعه به مراکز معتبر از بهترین خدمات و با گارانتی قطعات استفاده‌شده، بهره ببرید.