تعمیر آیفون XR

تعویض صفحه نمایش آیفون XR

۳/۹۹۰ میلیون تومان

هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما گرفته نمی شود.چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشد،شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

آیفون XR، همراه با آیفون XS و آیفون XS max در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد. آیفون XR دارای صفحه نمایش 6.1 اینچ، تراکم 326 پیکسل در هر اینچ، صفحه نمایش LCD و دارای یک دوربین می باشد که همین امر باعث می شود که قیمت آن نسبت به دو نوع دیگر ارزان تر باشد.

ما احساس شما را پس از صدمه دیدن گوشیتان درک می کنیم. به همین دلیل ساعت های زیادی برای کسب مهارت و آموزش تکنسین های خود صرف کرده ایم که دردانه الکترونیکی تان را سالم و مثل روز اول به شما برگردانیم. هم اکنون به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید

مشکلات رایج گوشی آیفون XR

placeholder

آسیب دیدگی صفحه نمایش

placeholder

آب خوردگی

placeholder

شارژ نگه نداشتن باطری

placeholder

اشکال در تشخیص چهره

تعمیرات دیگر گوشی آیفون XR

۱/۱۹۰ میلیون تومان

تعویض باطری آیفون XR

ادامه

۸۹۹ هزار تومان

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون XR

ادامه

۱/۳۹۰ میلیون تومان

تعویض پورت شارژ آیفون XR

ادامه

۱/۵۰۰ میلیون تومان

تعویض دوربین اصلی آیفون XR

ادامه

??? هزار تومان

تعویض دوربین سلفی آیفون XR

ادامه

۲/۵۰۰ میلیون تومان

تعویض بدنه اصلی آیفون XR

ادامه

برای اطلاع از سایر خدمات با ما تماس بگیرید.

توضیحات

گوشی‌ همراه اپل یا همان آیفون به‌عنوان پیشتاز صنعت موبایل هرساله ورژن موبایل‌های خود را روانه بازار جهانی می‌کنند. موبایل‌هایی با زیباترین طراحی در ظاهر و بهترین کارایی سخت‌افزاری که باعث جلب رضایت مشتریان اپل می‌شوند. اپل همواره کوشیده است؛ که در طراحی خود علاوه بر بالا بردن سخت‌افزار، نکات جدید و ویژگی‌هایی نوین به آن اضافه کنند. در این مقاله می خواهیم در مورد تعمیر ایفون xr  صحبت کنیم

تعمیر ایفون xr

گوشی‌ iphone xr یک ورژن بی‌نظیر و زیبا است که توسط برند همیشه محبوب اپل طراحی و تولید شد. ایفون xr در سال 2018 روانه بازارهای جهان شد. یک گوشی با باتری لیتیومی و عمر بالا و صفحه‌نمایش 16 میلیون رنگ که نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند. رم  موبایل با بهترین و بالاترین بازدهی خود این امکان را به کاربر خود می‌دهد. که در هر حالتی از موبایل استفاده کند. بااین‌همه هر موبایلی ممکن است، دچار مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شوند. علاوه بر آن خیلی از خرابی‌ها نتیجه استفاده نادرست ما از وسیله موردنظر هستند؛ اما مطمئناً نوع خرابی‌های گوشی‌های دو برند متفاوت هرچند که از ناحیه یک قطعه باشند هم ممکن است متفاوت باشد. از همه مهم‌تر تعمیر آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. در ادامه در رابطه بااینکه بیشترین خرابی‌های گوشی‌های اپل کدام خرابی‌ها هستند. تعمیر آن‌ها چگونه خواهد بود، توضیح خواهیم‌ داد.

تعمیر ایفون xr

تعمیر ال سی دی ایفون xr

قطعاً یکی از مهم‌ترین قطعه و قسمت هر موبایل صفحه نمایشگر یا همان ال سی دی آن است. گوشی‌های iphone xr دارای صفحه نمایشگری با 16 میلیون رنگ است. این نمایشگر با رزولوشن 1792 در 828 پیکسل تعبیه‌شده‌اند. قابلیت تحمل کردن این صفحه نمایشگر، برای این موبایل امکان داغ نکردن در هنگام کار با اینترنت دارد. و برنامه‌های سنگین را فراهم می‌کند. همچنین این ال سی دی ها دارای ویژگی بازتابندگی نور هستند. علاوه بر این‌ها ضد خش بودن این نمایشگر هوشمند، کارکرد آن را بهتر کرده است.

اما اگر ال سی دی دچار خرابی شود چه باید کرد؟

قطعاً چنین قطعه حساسی چنانچه دچار نقص و خرابی شود، باید به‌صورت تخصصی تعمیر شود. تعمیر ال سی دی آیفون xr کار بسیار سختی است. تعمیر ایفون xr باید توسط نمایندگی‌ها و شرکت‌های معتبر انجام شود. دلیلش آن است که سودجویان در هنگام تعمیر ایفون xr ممکن است از ال سی دی تقلبی یا کیفیت پایین استفاده کنند. همچنین تضمین کیفیت تعمیر ال سی دی ایفون xr چندان کار آسانی نمی‌باشد. اما فراموش نکنید، چنانچه استفاده درستی از این موبایل کنید. نیازی به هیچ‌گونه تعمیر ایفون xr نخواهید داشت. از طرفی ال سی دی‌ها را شرکت‌های خاصی تولید می‌کنند. امکان تقلبی بودن آن در این صورت کاهش خواهد یافت.

ال سی دی ایفون xr

تعمیر باتری ایفون xr

تعمیر باتری ایفون xr یک مقوله کاملاً متفاوت با سایر تعمیر ایفون xr موبایل می باشد. ایفون xr دارای باتری بسیار باکیفیت است. باتری غیرقابل تعویض و پرسی که از حجم فیزیکی کمی برخوردار است. آن ویژگی در طراحی موبایل بسیار کمک‌کننده بوده است. باتری این گوشی دارای سرعت 15 وات می باشد. به همین دلیل برای هر 50 درصد شارژ باتری فقط 15 دقیقه کافی می باشد. نوع شارژ آن هم به‌صورت بی‌سیم و qi می باشد.

عمر کاری باتری در حالت 100 درصد شارژ 25 تا 65 ساعت می باشد، که بسته به اینکه دیتا موبایل گوشی روشن یا خاموش است، متفاوت خواهد بود. این باتری 2942 میلی‌آمپری است. عمر کارایی باتری ایفون ایکس ار نیز بسیار بالا است و تا مدت زیادی بدون هیچ ایرادی کار خواهد کرد. اما طبیعتاً ممکن است باتری هر موبایل به دلایل زیادی دچار خرابی شود. آب‌دیدگی، استفاده نادرست و… ممکن است دلیل این خرابی شوند. شما می توانید برای تعمیر ایفون xr با شماره های موجود در سایت تماس بگیربد.

تعمیر باتری آیفون xr نیز مانند ال سی دی آن نیاز به تخصص کافی دارد. برای اثبات خرابی باتری آیفون xr از آن تست سلامت باتری می‌گیرند. در این صورت مشخص می‌شود که باتری شما در چه حد خراب است و تا چه زمان کار خواهد کرد. سپس اقدام به تعمیر آیفون xr می‌کنند. باتری این گوشی‌ها نیز به‌آسانی یافت نمی‌شود و ممکن است نمونه تقلبی آن را خریداری فرمایید. برای تعمیر باتری ایفون xr سعی کنید از نمایندگی‌ها و مراکز تعمیر استفاده کنید.

تعمیر آیفون xr

خرابی دوربین و میکروفون در تعمیر ایفون xr

قاعدتاً به نسبت تعمیر باتری آیفون xr، تعمیرات سخت‌تر و آسان‌تر نیز وجود دارند. گوشی‌های آیفون دارای دوربین‌های بسیار باکیفیتی هستند. گوشی در پشت خود دارای یک دوربین 12 مگا پیکسل می باشد. دوربینی با وضوح واقعی و افکت‌های متنوع و حالت‌های عکاسی زیاد که این امکان را به کاربر می‌دهند که ثبت خاطراتی به‌یادماندنی داشته باشد. فلش و حالت Hdr واقعی و بسیار دقیق برای دوربین موبایل تعبیه‌شده است. محل قرارگیری دوربین پشت موبایل xr بسیار زیبا می باشد. دوربین جلوی موبایل با وضوح 7 مگا پیکسل و دارای قابلیت 60 فرم در ثانیه است.

بااین‌همه طبیعی است که دوربین موبایل‌ها در اثر ضربات سنگین دچار مشکل و نواقص جدی شوند. برای مثال یکی از ارورهای موبایل‌ها این است که در صورت وجود مشکل، هنگام ورود به نرم‌افزار camera شاهد کراش از این برنامه خواهید بود. یکی دیگر از مشکلات پرتکرار کم شدن وضوح دوربین‌های عکاسی موبایل است. در این صورت با تعویض یا تعمیر به هنگام قطعه این مشکل را حل کنید. شما میتوانید برای تعمیر ایفون xr از طریق سایت اقدام کنید.

میکروفون گوشی‌ها دارای وضوح بس بارو حالت‌های گوناگون در هنگام استفاده از موزیک‌پلیر است. همچنین قابلیت جلوگیری از ایجاد نویز را دارد که برای بالا بردن کیفیت صدای بلندگو بسیار مناسب است. تعمیر آیفون xr در این زمینه نیز مانند تعمیرات قطعات دیگر موبایل باید در شرایطی انجام شود که احتمال تقلبی بودن این قطعه کاهش یابد.

خرابی رم آیفون xr

قطعاً این مورد یکی از مهم‌ترین قطعات تمام موبایل‌ها است. رم یک موبایل مشخص‌کننده سطح و ظرفیت‌های آن موبایل است. موبایل iphone xr دارای رم 3 است. رم‌های بالاتری نیز برای موبایل‌های مختلف تولیدشده است، اما قاعدتاً رم 3 برای موبایل آیفون xr یک مزیت بسیار خوب است. رم 3 این گوشی در کنار قطعات و سیستم‌عامل باکیفیت و باتری بادوام آن یک موبایل درجه‌یک را ساخته است. این رم تحت عنوان A12 Bionic روی این موبایل نصب گردیده است. این رم برای سیستم‌عامل ios 12 پاسخگویی لازم را دارد و در شرایط عادی به‌راحتی کار می‌کند. این موبایل در حالت 3G به مدت 25 ساعت قادر به کار کردن خواهد بود و در حالت عادی و پخش موسیقی تا 65 ساعت بدون داغ کردن کار خواهد کرد. شما می توانید برای تعمیر ایفون xr خود از طریق همین سایت اقدام کنید.

تعمیر این قطعه چنانچه در زمان درست و به‌سرعت انجام نگیرد مشکلات بسیاری را برای موبایل به وجود خواهد آورد. داغ کردن موبایل به قطعات دیگر موبایل نیز ضربه جدی وارد می‌کند که درنتیجه آن علاوه بر تعمیر رم باید قطعات دیگر را نیز تعمیر کنید. درنتیجه بهتر است به‌جای تعمیر چند قطعه در زمان مناسب فقط رم موبایل تعمیر شود. تعمیر موبایل آیفون xr برای چنین قطعه‌ای بسیار ضروری است، زیرا این قطعه مانند قلب موبایل است و در صورت بروز هرگونه مشکل برای آن کل موبایل دچار نقص و خرابی می‌شود.

چند نکته مهم در تعمیر آیفون xr

در تعمیر ایفون xr یا هر سری از اپل باید به چند نکته اساسی توجه کنید.

مطمئناً اگر از موبایل‌هایی با برندهای بزرگ استفاده می‌کنید، متوجه خواهید شد که قطعات و لوازم جانبی این موبایل‌ها توسط هر کارخانه‌ای تولید نمی‌شوند و صرفاً کارخانه‌های خاصی آن را تولید می‌کنند. برای همین اگر می‌خواهید اقدام به تعمیر آیفون xr یا موبایل خود کنید، این تعمیر را به مراکز تعمیرات معتبر یا نمایندگی‌های جهانی شرکت‌های مربوطه بسپرید.

برای تضمین کیفیت تعمیر باتری کافی است بعد از تعمیر، یک تست سلامت باتری از موبایل بگیرید. در این صورت مشخص خواهد شد که باتری شما سلامت 100 درصد دارد یا باتری به‌کاررفته شده در تعمیر آیفون xr مشکل دارد.

برای تعمیر قطعات موبایل خود بسیار حساس هم نباشید. برای مثال تعمیر باتری آیفون xr در صورتی نیاز است که سلامت باتری آن زیر 85 الی 90 درصد باشد.

تعمیر ایفون xr

سخن پایانی در مورد تعمیر ایفون ایکس ار

برند معتبری همچون اپل، گوشی‌های باکیفیت و متنوعی همچون آیفون را تولید می‌کند. طراحی و تولید موبایل‌های آیفون به همین شکل است که هرساله ورژنی مستقل و جدید از همین موبایل‌ها روانه بازار می‌شود. موبایل. آیفون xr یکی از همین سری موبایل‌ها است که در سال 2018 به بازار جهانی واردشده است.

این گوشی همراه باوجود برخورداری از قطعات باکیفیت و درجه‌یکی همچون رم، دوربین‌های پشت و جلویی، باتری و صفحه نمایشگر 15 میلیون رنگی، ممکن است دچار خرابی شود. همین خرابی‌ها ممکن است از ناحیه هرکدام از این قطعات ذکرشده باشد. باوجود خرابی برای این قطعات باید به فکر یه تعمیر درست‌وحسابی باشیم. تعمیر درست به این معنی است که بعد از تعمیر یک قطعه، دیگر وسیله موردنظر ما از ناحیه قطعه تعمیری دچار خرابی نشود. در تعمیر ایفون xr باید دقت کنید که تعمیرکار و متخصص معتبری انتخاب کنید. پیشنهاد ما برای شما، مراکز تعمیراتی معتبر و کهنه‌کار هستند. برای تعمیر ایفون xr خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.