iphone-se2

قاب و درب پشت گوشی ایفون

قاب و درب شیشه ای پشت گوشی آیفون ممکن است بر اثر عوامل مختلفی با مشکلات و ایراداتی روبرو شود. افتادن و ترک برداشتن را می توان اصلی ترین ایراد وارد شده به این قطعه در میان کاربران دانست. به دلیل عدم دقت در زمان استفاده از گوشی این ایراد در میان کاربران گوشی های اپل زیاد شده است. به همین دلیل مراجعه برای خرید و تعویض درب شیشه ای پیش گوشی آیفون این روزها بسیار زیاد است. با شما همراه هستیم تا نکات بسیار مهمی درباره تعویض این قاب شیشه ای در میان بگذاریم.

موبایل فیکس هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما دریافت نمی کند و چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشود، شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

قیمت انواع قاب و درب پشت گوشی ایفون

آیفون 13 پرو مکس

شیشه پشت گوشی ایفون 13 پرو مکس

Apple iPhone 13 pro max

2,500,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون 13 پرو

Apple iPhone 13 pro

2,300,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون 13

Apple iPhone 13

2,200,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون 13 مینی

Apple iPhone 13 mini

2,200,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون 12 پرو مکس

Apple iPhone 12 pro max

2,000,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون 12 پرو

Apple iPhone 12 pro

1,700,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون 12

Apple iPhone 12

1,500,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون 12 مینی

Apple iPhone 12 mini

1,500,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون اس ای 2

Apple iPhone SE 2

800,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون 11 پرو مکس

Apple iPhone 11 pro max

1,700,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون 11 پرو

Apple iPhone 11 pro

1,500,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون 11

Apple iPhone 11

1,200,000تومان

موجود

شیشه پشت ایفون ایکس اس مکس

Apple iPhone XS max

1,200,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون ایکس اس

Apple iPhone XS

1,000,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون ایکس آر

Apple iPhone XR

1,000,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون ایکس

Apple iPhone X

950,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون 8 پلاس

Apple iPhone 8 plus

900,000تومان

موجود

شیشه پشت گوشی ایفون 8

Apple iPhone 8

800,000تومان

موجود

قاب و درب پشت گوشی آیفون

یکی از اصلی ترین موضوعات درباره قطعات مختلف گوشی های همراه اپل که قاب و درب شیشه ای پشت گوشی را نیز شامل می شود، شناخت عوامل مخرب و آسیب زا به آنها است. با شناخت این عوامل شما می توانید در زمان استفاده با اجتناب از آنها مانع بروز این ایرادات گردید. با توجه به مراجعاتی که کاربران برای تعمیرات موبایل آیفون خود به مجموعه ما در موبایل فیکس ایران دارند، شناخت خوبی نسبت به عوامل اصلی مخرب قطعات مختلف کوشی ها پیدا کرده ایم. این عوامل برای خراب شدن قاب پشت گوشی اپل به شرح زیر است:

  • افتادن از دست بر روی سطوح محکم مانند آسفالت از اصلی ترین این دلایل است.
  • خط برداشتن یا ترک برداشتن بر اثر برخورد با کلید و اجسام فلزی نوک تیز در جیب
  • نوک زدن پرندگان خانگی به گوشی
  • کشیده شدن ناخن بر روی سطح گوشی

و مواردی از این دست از جمله ایراداتی هستند که معمولا کاربران بعد از بروز آنها برای تعمیر و تعویض قاب و درب شیشه ای پشت گوشی آیفون مراجعه می نمایند.
شیشه پشت گوشی ایفون

نکاتی برای تعویض قاب پشت گوشی آیفون

برای کسانی که به دنبال تعویض قاب پشت گوشی آیفون و تعمیر گوشی آیفون خود به هر دلیلی هستند، لازم است تا نکات بسیار مهمی را یادآور شویم. در این باره باید بدانید که:

  • حتما بهتر است از قالب اصلی و با کیفیت بالا برای تعویض این قطعه استفاده کنید. زیرا مقاومت گوشی شما بستگی زیادی به کیفیت این قطعه خواهد داشت.
  • در زمان تعویض بهتر است از دستگاه ها و تجهیزات کردن استفاده شود تا احیانا سایر قطعات اعم از ال سی دی آیفون شما با آسیبی روبرو نگردد.
  • تجربه کافی در انجام این عملیات نیز برای آن لازم است. زیرا ممکن است در اثر اشتباه روی سایر قطعات کوشی شما ایراداتی وارد شود.
  • حتما در زمان خرید و تعویض این قاب به مدل گوشی خود نیز دقت نمایید.
  • دقت کنید که می توانید با استفاده از خدمات موبایل فیکس ایران بدون نیاز به خروج از منزل و تنها با یک تماس و حتی بدون نیاز به پرداخت هزینه رفت و آمد تکنسین برای تعمیر و تعویض قاب و درب شیشه ای پشت گوشی آیفون خود اقدام کنید.

راهنمای تعمیر و تعویض قاب و درب شیشه ای پشت گوشی آیفون

هر چند اشاره کردیم که تعویض قاب شیشه ای پشت گوشی آیفون نیاز به تجهیزات مدرن و تجربه بالا دارد، اما با این حال لازم دانستیم تا نکاتی را در این باره برای علاقمندان به تعمیرات موبایل اپل در میان بگذاریم. البته به هیچ وجه توصیه نمی کنیم که افراد تازه کار و یا کسانی که هیچ تجربه و تخصصی در این زمینه ندارند، برای این منظور اقدام کنند. زیرا ممکن است باعث بروز آسیب بیشتر به سایر قطعات موبایل شما شود.

مراحل تعویض درب شیشه ای پشت گوشی آیفون به شرایط بروز آسیب ها بستگی دارد. در مواقعی ممکن است این آسیب به قسمت جلویی هم سرایت کرده باشد که در این مواقع شرایط تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی آیفون نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. اما در صورت عدم سرایت این آسیب ها نیازی به آن نخواهد بود.

اولین و مهم ترین قدم برای تعویض این درب شیشه ای جدا کردن آن از بدنه اصلی گوشی اپل شما خواهد بود. این مرحله چالش های بسیار زیادی دارد و به این راحتی ها نخواهد بود. حتی جالب است که هر تعمیرکاری هم نمی تواند برای آن اقدام کند. در این مرحله باید با تجهیزات مدرن مانند هویه و هیتر و مواردی از این دست این قابل بدون ایجاد آسیب به سایر قسمت های بدنه گوشی از آن جدا شود.

در صورتی که نیاز به تعویض گلس آیفون نباشد، تمام مراحل تعویض قاب شیشه ای موبایل آیفون را می تواند در حدود 3 ساعت انجام داد. اما در صورتی که نیاز به تعویض گلس و یا تعمیر سایر قطعات موبایل باشد، این زمین افزایش پیدا خواهد کرد.

هزینه درب پشت گوشی ایفونهزینه تعویض قاب و درب شیشه ای پشت گوشی آیفون

هزینه تعویض درب شیشه ای پشت گوشی آیفون به دو عامل مختلف تقسیم می شود. در درجه اول قیمت این درب شیشه ای است که بر اساس کیفیت قیمت گذاری می شود و در درجه دوم نیز باید دستمزد تعمیرکار برای تعویض این قطعه را عامل مهم دیگری در این باره بدانیم. با توجه به اینکه هر مرکزی برای انجام عملیات تعمیرات آیفون از شرایط مختلفی بهره می برد، از این رو نمی توان یک قیمت دقیق برای هزینه تعویض قاب و درب شیشه ای پشت گوشی آیفون بیان کرد. اما شما می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافی و خروج از منزل این خدمات را از مجموعه ما درخواست کنید.

قاب و درب شیشه ای پشت گوشی آیفون اصل را از موبایل فیکس بخواهید

بهترین کیفیت قاب و درب شیشه ای پشت گوشی آیفون برای مدل های مختلف گوشی های تولید شده توسط کمپانی اپل را می توانید در فروشگاه ما در اختیار داشته باشید. تمام این قطعات اصل و با همان کیفیت قابل اصلی گوشی شما خواهند بود. برای تعویض آنها نیز نیازی به مراجعه به دفتر نمایندگی نداشته و به راحتی می توانید این خدمات را با ثبت درخواست به صورت اینترنتی دریافت کنید. با استفاده از تجهیزات به روز و هم چنین تجربه بالای تعمیرکاران، این خدمات در بالاترین سطح کیفیت برای شما عزیزان آماده کرده ایم. موبایل فیکس ایران برند تخصصی تعمیرات موبایل اپل در تهران است.