تعمیر آیفون xs

تعویض صفحه نمایش آیفون XS

۴/۹۹۰ میلیون تومان

هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما گرفته نمی شود.چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشد،شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

آیفون XS، یک گوشی هوشمند جدید از اپل است که این شرکت در تاریخ 12 سپتامبر سال 2018 به عنوان جانشین آیفون X اعلام کرد. آیفون XS همراه با آیفون XS Max و آیفون XR عرضه شد. XS دارای صفحه نمایش 4.5 اینچ  و تراکم 458 پیکسل در هر اینچ می باشد.

ما احساس شما را پس از صدمه دیدن گوشیتان درک می کنیم. به همین دلیل ساعت های زیادی برای کسب مهارت و آموزش تکنسین های خود صرف کرده ایم که دردانه الکترونیکی تان را سالم و مثل روز اول به شما برگردانیم. هم اکنون به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید

مشکلات رایج گوشی آیفون XS

placeholder

آسیب دیدگی صفحه نمایش

placeholder

آب خوردگی

placeholder

شارژ نگه نداشتن باطری

placeholder

اشکال در تشخیص چهره

تعمیرات دیگر گوشی آیفون XS

۱/۳۹۰ میلیون تومان

تعویض باطری آیفون XS

ادامه

۸۹۹ هزار تومان

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون XS

ادامه

۱/۴۹۰ میلیون تومان

تعویض پورت شارژ آیفون XS

ادامه

۲/۲۰۰ میلیون تومان

تعویض دوربین اصلی آیفون XS

ادامه

??? میلیون تومان

تعویض دوربین سلفی آیفون XS

ادامه

۳ میلیون تومان

تعویض بدنه اصلی آیفون XS

ادامه

برای اطلاع از سایر خدمات با ما تماس بگیرید.

معرفی آیفون xs

در این مقاله به بررسی مشکلاتی که کاربران آیفون xs با آنها مواجه می­شوند و انواع روش های تعمیر آیفون xs خواهیم پرداخت.

گوشی ایفون xs از گوشی­های هوشمند و باکیفیت موجود در بازار میباشد. علی ‌رغم کیفیت بالا، کاربران این گوشی ­ها با مشکلاتی در زمان استفاده مواجه میشوند که رفع آنها­ نیازمند تعمیر خواهد بود. هر یک از مشکلات پیش ‌آمده روش تعمیر خاص خود را دارند.

در سپتامبر 2018 شرکت اپل از آیفون xs رونمایی کرد. صفحه‌ نمایش این گوشی هوشمند 4.5 اینچ می­باشد و مساحت آن حدود 102 سانتی ‌متر مربع است. بدنه آن از ترکیب فولاد ضدزنگ و شیشه است. از دیگر ویژگی­ های برجسته دوربین دوگانه آن با سنسورهای 12 مگا پیکسلی و لرزش گیر اپتیکال میباشد. سطح این دوربین ­ها با شیشه ­ای از جنس یاقوت کبود پوشانده شده است. باتری این نوع از جنس لیتیوم یونی با ظرفیت 3174 آمپر مییاشد. این باتری از تکنولوژی فست شارژ بهره می ­برد و در مدت‌ زمان 30 دقیقه حدود 50 درصد پر می­شود. همچنین فناوری Qi wireless charging امکان شارژ گوشی بدون کابل را فراهم میکند.

تعمیر آیفون xs

تعمیر آیفون xs

گوشی ­های هوشمند از لوازم ضروری جوامع امروزی محسوب می ­شوند. این گوشی ­ها امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار میدهند. افزایش امکانات ارائه ‌شده در گوشی­ ها منجر به افزایش استفاده از آن ­ها شده و درنتیجه احتمال صدمات وارد شده به دستگاه افزایش میشود. آسیب ­های مختلف، موجب ازکارافتادن یا عملکرد نادرست گوشی می­گردند. تعمیر ایفون xs، به دلیل کیفیت عالی و قیمت بالای این گوشی، یکی از بهترین­ گزینه ­های مورد انتخاب کاربران است. تعمیرکار، برای تعمیر ابتدا باید دلیل عملکرد نادرست را شناسایی‌ کرده و سپس اقدام به تعمیر و راه ‌اندازی مجدد گوشی ­کند. بعد از تعمیر  قابل ‌استفاده با همان کارکرد های اولیه خواهد بود. نکته ضروری در تعمیر هر گوشی آن است که تمام ایرادهای دستگاه برطرف شده و دوباره رخ ند­هند. هزینه تعمیر گوشی متناسب با نوع عیب دستگاه متغیر و متفاوت است.

تعمیر ایفون xs در چه مواردی ضروری هست؟

مشکلات مشترک اغلب گوشی­ های هوشمند، مواردی همچون هنگ ­های مداوم و طولانی ‌مدت، خالی شدن باتری، خاموش شدن خودکار و روشن نشدن گوشی، کند شدن سرعت گوشی، ازکار افتادن سرعت‌ یاب یا GPS، عدم دریافت صدا در حالت تماس، عدم شارژ گوشی، شکستن و ترک ‌خوردگی صفحه ‌نمایش، ازکارافتادن بلوتوث و دوربین، داغ شدن بیش ‌از اندازه، آب خوردگی و بروز مشکل در برد می­باشند. هر یک از مشکلات ذکر شده، حاکی از یک نقص یا مشکل جدی در قطعات گوشی هستند که در صورت عدم اقدام صحیح مشکلات جدی را به بار می ­آورند. در ادامه روش تعمیر هرکدام به ‌صورت جداگانه بررسی میگردد.

تعمیر آیفون xs

تعمیر ال سی دی آیفون xs

ال سی دی یکی از آسیب ‌پذیرترین قطعات موبایل میباشد. افتادن گوشی از دست کاربر، وارد شدن ضربه شدید، نفوذ آب و مایعات، سوختن خودکار از علل شایع آسیب ال سی دی محسوب­ میشوند.

هزینه تعمیر ال سی دی آیفون xs

این مدل مجهز به صفحه ‌نمایش بزرگ و سوپر آمولد (Super AMOLED) است بهره­ مندی از این مشخصات تعمیر ال سی دی را نسبتاً هزینه ‌بر کرده است. کاربر با چند گزینه در رابطه با تعمیر ایفون xs مواجه است. در گزینه اول، تعمیرکار اقدام به نصب ال سی دی اورجینال جدید بر روی گوشی می­کند. پس طبیعی است هزینه تعمیر ال سی دی بیشترین هزینه ممکن باشد. در گزینه دیگر تعمیرکار برای کاهش حدود 40 درصدی هزینه اقدام به نصب ال سی دی غیر اورجینال میکند. در گزینه سوم تعمیر ال سی دی با تعویض گلس ال سی دی صورت میپذیرد و کمترین هزینه را به کاربر تحمیل میکند. روش تعمیر ال سی دی  تأثیر مستقیم بر روی طول عمر مفید و هزینه تعمیر گوشی خواهد داشت.

زمان تعمیر ال سی دی آیفون xs

زمان تعمیر ال سی دی آیفون xs متغیر و غیرقابل ‌پیش ‌بینی است. اگر تعمیرکار، از مهارت کافی در حوزه تعمیر گوشی‌ های اپل برخوردار باشد همچنین ابزارهای لازم در دسترس او باشند تعمیر  نیازمند صرف زمان حدود دو ساعت خواهد بود؛ اما اغلب نیازمند صرف زمان حدود 2 روز است.

تعمیر آیفون xs

تعمیر باتری آیفون xs

از شایع­ ترین مشکلات گوشی ­های هوشمند، خالی شدن سریع و پی­ در­پی باتری میباشد. عواملی همچون صفحه ‌نمایش بزرگ با رزولوشن بالا و قدرتمند شدن سخت ‌افزار، مصرف شارژ باتری را افزایش میدهد درنتیجه باتری به‌ مرورزمان دچار افت محسوس در عملکرد خود می ­شود. باتری­ مورد استفاده گوشی ‌های امروزی از جنس لیتیوم یونی هست. باتری لیتیوم یونی با گذشت زمان دچار افت کیفیت و کاهش ظرفیت شارژ دهی می­ شود. برای بهبود عملکرد گوشی، تعویض باتری بهترین گزینه ممکن برای کاربر خواهد بود.

هزینه مورد نیاز برای تعمیر باتری

هزینه تعمیر آیفون در مقایسه با تعمیر سایر قطعات مانند تعمیر ال سی دی به ‌مراتب کمتر است. هزینه عمده تعمیر باتری آیفون xs مربوط به جایگزینی باتری اورجینال با باتری تضعیف ‌شده است.

زمان مورد نیاز برای تعمیر باتری آیفون xs

زمان مورد نیاز تعمیر باتری حدود یک روز برآورد می ­شود؛ اما اگر تعمیر باتری به تعمیرکار مجرب با ابزار مناسب سپرده شود یک ساعت مدت‌ زمان کافی برای تعمیر خواهد بود.

تعمیر آیفون xs

تعمیر برد ایفون xs

برد موبایل هماهنگ ‌کننده بخش­ های مختلف دستگاه محسوب می­ شود. عملکرد صحیح برد تأثیر بسزایی بر روی عملکرد گوشی دارد. بروز کوچک‌ ترین مشکل در برد عملکرد گوشی را مختل میکند و چه ‌بسا گوشی خاموش و یا غیرقابل استفاده گردد. درصورتی‌که برد گوشی دچار آسیب شود تعمیرکار اقدام به تعویض یا تعمیر باتری میکند. تعویض برد گوشی نیازمند پروسه ­ای آسان است. تعمیرکار ابتدا گوشی را بازکرده و سپس باتری، سیم کارت و حافظه جانبی گوشی را بیرون می ­آورد. در انتها همه کانکتورهای برد باز شده و برد با قطعه جدید جایگزین می­ شود. در تعمیر برد، نیاز به تعویض کامل برد نیست و باید اقدام به شناسایی و تعویض قطعات معیوب کرد. تعمیر برد نسبت به تعویض آن فرآیندی سخت و زمان ­بر و نیازمند تخصص بیشتری است. تعمیر برد در صورت نفوذ آب یا سوختن آب بی‌ فایده است و باید برد تعویض گردد.

هزینه تعمیر برد

هزینه تعمیر برد ارتباط نزدیکی با نوع و تعداد قطعات معیوب و نیازمند تعویض دارد. هرچقدر تعداد قطعات بیشتر و مهم ­تر باشد هزینه تعمیر برد آیفون xs افزایش مییابد. در حالت کلی هزینه تعمیر نسبت به تعویض کمتر است چراکه فقط قطعات معیوب آن تعویض میگردند. قبل از بررسی دقیق برد، هزینه مشخصی برای تعمیر قابل پیش‌ بینی نیست.

زمان تعمیر برد ایفون xs

زمان مورد نیاز برای تعویض یا تعمیر برد متفاوت میباشد. تعویض برد نیازمند فرآیندی آسان و کوتاه‌ مدت است زیرا برد معیوب از گوشی جدا شده و برد جدید جایگزین میشود. تعمیر برد نیازمند صرف زمان و دقت بیشتری است و از سه مرحله عمده تشکیل میشود. در مرحله اول ابتدا قطعات معیوب شناسایی و سپس جدا میشوند. در مرحله بعد، تعویض و یا تعمیر قطعات و مدارهای معیوب صورت می­گیرد. در مرحله سوم عملکرد برد در مدت ‌زمان مشخص بررسی و آزمایش میشود. افزایش دقت و زمان تعمیر برد منجر به نتیجه بهتر و پایدارتر خواهد بود. معمولاً تعمیر برد موبایل به ‌صرف 2 الی 3 روز نیاز دارد.

تعمیر آیفون xs

تعمیر سوکت شارژ

خرابی سوکت شارژ براثر استفاده مدام به وجود می­ آید. همچنین قطع و وصل مداوم شارژ و نفوذ گرد و خاک از دیگر عوامل مختل‌ کننده عملکرد صحیح سوکت شارژ محسوب میشوند. استفاده از کابل شارژ تقلبی عمر سوکت شارژ را به ‌شدت کاهش میدهد. تعمیر سوکت شارژ به بهبود عملکرد گوشی منجر می­شود.

هزینه تعمیر سوکت شارژ

هزینه تعمیر سوکت شارژ در مقایسه با تعمیر دیگر قطعات گوشی اندک است. هزینه عمده تعمیر سوکت شارژ آیفون xs مربوط به تهیه نسخه اورجینال فلت لایتنینگ کانکتور است.

زمان تعمیر سوکت شارژ آیفون xs

تعویض سوکت شارژ آیفون xs درزمانی که فلت لایتنینگ به‌ طور کامل تعویض شود نیازمند صرف زمان و دقت بیشتری است. تعویض کامل فلت لایتنینگ توسط تعمیرکار خبره نیازمند صرف زمانی در حدود 3 ساعت است. پروسه شارژ باتری ممکن است با مواردی همچون ازکارافتادن پین‌های سوکت و شل شدن سوکت شارژ مختل شود در این صورت بدون نیاز به تعویض کامل فلت شارژ گوشی مشکل شارژ رفع میگردد.

تعمیر آیفون xs