تعمیر آیفون 6

تعویض صفحه نمایش آیفون 6

۱/۴۹۰ میلیون تومان

هزینه ای بابت ارسال و رفت و آمد تکنسین از شما گرفته نمی شود.چنانچه سرویس درخواستی شما انجام نشد،شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشید.

یکی از ساده ترین سرویسها برای تکنسینهای دوره دیده ی موبایل فیکس تعمیرگوشی آیفون 6 می باشد.اگر شیشه صفحه نمایش شما دچار آسیب شده،تصویر صفحه نمایش مخدوش است،خط دارد و یا دارای لکه سیاه می باشد،تکنسین موبایل فیکس در کمتر از یک ساعت در محل حاضر خواهد شد و سرویس مورد نظر را انجام خواهد داد.
هم اکنون به جمع مشتریان راضی موبایل فیکس بپیوندید.

مشکلات رایج گوشی اپل آیفون 6

placeholder

آسیب دیدگی صفحه نمایش

placeholder

آب خوردگی

placeholder

شارژ نگه نداشتن باطری

placeholder

مشکل اتصال پورت شارژ

تعمیرات دیگر گوشی اپل آیفون 6

۵۹۹ هزار تومان

تعویض باطری آیفون 6

ادامه

۳۹۹ هزار تومان

تعویض اسپیکر مکالمه آیفون 6

ادامه

۳۹۹ هزار تومان

تعویض پورت شارژ آیفون 6

ادامه

۵۹۹ هزار تومان

تعویض دوربین اصلی آیفون 6

ادامه

۳۹۹ هزار تومان

تعویض دوربین سلفی آیفون 6

ادامه

۶۹۹ هزار تومان

تعویض بدنه اصلی آیفون 6

ادامه

برای اطلاع از سایر خدمات با ما تماس بگیرید.

توضیحات بیشتر

تعمیر آیفون 6

امروز توضیح کامل و مفصلی درباره آیفون 6 برای شما مخاطبان عزیز آماده کرده ایم. هر ساله چند ماه قبل از منتشر شدن پرچمدار هر یک از برندهای موبایل شایعات فراوانی در مورد آن ها بر سر زبان ها می افتد که در مورد آیفون 6 هم این داستان صدق می‌کند. نهایتا در تاریخ 9 سپتامبر آیفون 6 رسما معرفی شد تا تعدادی از آن شایعات به حقیقت بپیودند و تعداد دیگری نیز رد شوند. با ما همراه باشید تا به بررسی کامل پرچمدار سال 2014 شرکت اپل بپردازیم.

اولین چیزی که در محصولات جدید اپل نسبت به پرچمدارهای سال‌های قبل به چشم می‌خورد، صفحه نمایش بزرگتر است. صفحه نمایش های 4.7 و 5.5 اینچی، انتخاب‌های اپل برای پرچمدار جدید خود بوده که با استقبال خوبی نیز همراه شد، چرا که باعث می‌شود محتوای بیشتری را در صفحه نمایش خود مشاهده کنید. نگرانی بعدی در مورد بزرگ شدن صفحه نمایش، این بود که ممکن بود بالا رفتن رزولوشن باعث ریز شدن نوشته ها و … شود که که شرکت اپل این موضوع را به خوبی کنترل کرد و نوشته‌ها به شکل بهتری نیز دیده می‌شوند. صفحه نمایش پرچمدار سال قبل یعنی آیفون ۵S، دارای رزولوشن 640 در 1136 بود که این عدد در آیفون 6 به 750 در1334 رسید که چگالیش فرقی با آیفون ۵S نمی‌کرد و همان 326 ماند، اما در آیفون 6S رزولوشن به 1080 در 1920 رسید و چگالی نیز به 441 PPI رسید که باعث می‌شود تصاویر با وضوح بسیار بیشتری دیده شوند.

تعمیر آیفون 6

نزدیک شدن رنگ ها به واقعیت در آیفون 6

اگر در مورد صفحه نمایش گوشی های مختلف قبلا مطالعه کرده باشید حتما می‌دانید که معیار 6500 K می‌باشد که در مورد آیفون این مورد 7100 K بود که همین اختلاف ناچیز باعث می‌شد رنگ پس زمینه کمی به آبی بزند ولی در پرچمدار جدید این مشکل تا حدود زیادی حل شده است و رنگ صفحه نمایش تا حدود زیادی مانند واقعیت است. آیفون 5 S در فضای باز عملکرد خیره کننده ای داشت و توانسته بود به روشنایی 580 nits برسد و طبق خبر هایی که منتشر شده این عدد در آیفون 6 بیشتر هم شده است. Dual-domain pixel نام تکنولوژی جدیدی است که آیفون 6 از آن در صفحه نمایشش بهره می برد که باعث می شود که زاویه دید، کنتراست و رنگ ها کمتر تغییر کنند. در ios 8 قابلیتی برای این صفحه نمایش جدید در نظر گرفته شده است که zoom view نام دارد و می توان به وسیله آن اطلاعات صفحه نمایش را مانند آیفون 5 S درآورد. حالت دیگری که در ios 8 مشاهده می‌کنیم که مخصوص صفحه نمایش 5.5 اینچی است، قابلیت landscape است که باعث می شود صفحه نمایش به حالت افقی نمایش داده شود که این کار شرکت اپل را مجبور کرد تا تعدادی از برنامه ها از جمله calender, stocks, mail را دوباره طراحی کند. برای تعمیر آیفون 6 خود می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

پردازنده آیفون 6

از دیگر ویژگی های بارز می‌توان به پردازنده apple 8 اشاره کرد که به صورت 20 nm تولید شده و میان پردازنده‌های 20 nm از بهترین ها به حساب می‌آید و به تولید انبوه رسیده است. پردازنده جدید 25 درصد از پردازنده قبلی اندازه کوچک‌تری دارد و همچنین تعداد پردازنده‌هایش دو برابر سری قبلی یعنی دو میلیارد می‌باشد که پیشرفت قابل توجهی به حساب می آید.

تعمیر آیفون 6

دوربین

طبق شواهد این بار اپل از رقابت پیکسلی فاصله گرفته است. رقابتی که تنها جنبه تبلیغی دارد و شرکت‌های مختلف با بالا بردن پیکسل دوربین خود سعی دارند گوی رقابت را بدزدند اما واقعیت چیز دیگریست. اپل برای دوربین خود این بار از یک لنز پهن تر f/2.2 با روکش یاقوت استفاده کرده است. در بخش فیلمبرداری هم اپل برای پرچمدار جدید خود از همان 1080 p استفاده می‌کند ولی در بخش اسلوموشن پیشرفت چشمگیری داشته است و از 120 فریم بر ثانیه که آیفون 5 s از آن بهره می‌برد به 240 فریم بر ثانیه رسیده است. دقیقا دو برابر!!!

باتری

بزرگتر شدن صفحه نمایش و قوی‌تر شدن پردازنده قاعدتا به باتری قوی تری هم نیازمند است. امری که اپل توجه زیادی به آن داشته و همان طور که در عکس مشاهده می کنید از هر لحاظ بهبود پیدا کرده است. شما میتوانید برای تعمیر آیفون 6 خود با شماره موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. امیدوارم مطالبی که برای شما آماده کردیم برای شما مفید واقع شده باشد. هر روز با ما، با اخبار روز تکنولوژی همراه باشید.